Olin ikävöinyt sinua

Kuulen ovisummerin soivan. Käyn painamassa nappia ja avaan oven raolleen, jotta pääset suoraan sisään. Olen odottanut sinua. Hiukseni ovat vielä kosteat suihkun jäljiltä. Kuulen askeleesi rapussa. Jään odottamaan makuuhuoneen ovenpieleen, kun astut ovesta sisään ja vedät sen perässäsi kiinni. Kun käännät selkäsi minulle, astun taaksesi ja hipaisen sinua hellästi niskasta. Käännyt ympäri säpsähtäen. Astun askeleen taaksepäin, jotta näet minut kokonaan. Silmäsi rävähtävät auki hämmästyksestä. Tunnet, kuinka housisi alkavat käydä ahtaaksi. Seison edessäsi pukeutuneena mustaan satiiniseen aamutakkiin ja mustiin, kiiltäviin korkokenkiin. Kengät jaloissani olen sinun pituisesi. Astun lähemmäs sinua, kiedon käteni kaulasi ympäri ja suutelen sinua hellästi. Toinen käteni vaeltaa kaulallesi, toinen laskeutuu käsivarttasi alaspäin ohjaten samalla kätesi alaselälleni. Tartut minuun tiukasti kiinni ja suutelet minua ahnaammin. Painat minut sinua vasten. Tunnen kovuutesi reittäni vasten. Haluan sinua.

Avaat aamutakkini vyön hellästi ja lasket sen hitaasti olkapäiltäni, jolloin se putoaa pehmeästi lattialle. Alta paljastuu mustat pitsiset rintaliivit, jotka jatkuvat hieman korsettimaisesti alemmas kohti vyötäröä jättäen vatsan kuitenkin paljaaksi. Lanteillani keikkuu pitsinen alushame, josta roikkuu sukkanauhat. Lasket kätesi reisilleni ja hivutat niitä ylemmäs pakaroilleni. Puristat ensin hellästi, sitten vaativammin vetäen minut taas kiinni sinuun. Suutelen kaulaasi samalla housunkaulustasi hamuillen. Käteni löytävät vyötäröllesi ja hivutan sormeni paitasi alle nostaen paitaasi ylemmäs. Riisun paitasi hellästi, kumarrun suutelemaan rintaasi ja hivutan käteni takaisin housuillesi. Kärsivällisyyteni alkaa olla mennyttä ja riuhtaisen housut alas. Painan pääni vasten kuumana sykkivää kovuuttasi. Puhaltelen lämpöä boksereidesi läpi ja hamuilen kovuuttasi ohuen kankaan läpi hampaillani. Huokaat syvään ja tartut hiuksiini. Painan kynteni reisiisi ja tartun hampaillani boksereidesi reunaan ja vedän ne rajusti pois jalastasi. Painan kasvoni reittäsi vasten ja hivelen nenänpäälläni tieni jalkojesi väliin. Kun saavutan kovuutesi, lipaisen sen päätä hellästi kieleni kärjellä. Otat kädellä tukea seinästä. Silmissäsi pyörii pelkkiä tähtiä. Olet odottanut tätä hetkeä pitkään.

Kiusoittelen sinua hetken kielelläni, kunnes tunnen, ettet kestäisi enää yhtään pidempää. Tartun lujasti kiinni kovuudestasi ja otan sinut suuhuni. Voihkaisusi kaikuu asunnossani kerta toisensa jälkeen kun löydän oikean rytmin. Maistut suolaiselta, puhtaalta himolta. Sykit kuumana vasten kosteita huuliani. Maistan kiimasi kielelläni pyöritellessäni sitä kiusoittelevasti kovuutesi ympärillä. Käteni jatkaa tasaista liikettää välillä hieman otetta tiukentaen. Huohotat ja nojaat selkääsi seinää vasten. Huomaan, kuinka jalkasi alkavat vapista. Otan sinut vielä kerran syvälle suuhunu ja saan sinut huudahtamaan.

Nousen ylös ja käännyn selin sinuun päin. Hivutan lantioni sinua vasten. Korkokengissä olen lähes saman pituinen kuin sinä. Tunnen kovuutesi jalkojeni välissä. Keinutan lantiotani sinua vasten ja puristan samalla reiteni yhteen. Tunnet, kuinka kostea ja liukas olen. Kumarrun hieman, jotta saat hyvän otteen lantiostani. Työnnyt sisääni ensin hitaasti, mutta kiihko saa sinusta yliotteen. Puristat lantiotani lujasti ja painat itsesi rajusti syvälle sisääni. Huudahdan nautinnosta. Vetäydyt hitaasti kauemmas vain toistaaksesi saman. Otan seinästä tukea ja painan itseäni sinua vasten. Löydämme yhteisen rytmin. Voihkin kiihkosta kovaan ääneen. Alat hiljalleen tuntea huippusi lähestyvän ja vetäydyt pois sisältäni. Tarraat rajusti hiuksiini ja käännät minut ympäri. Silmäni kiiluvat silkasta himosta. Sanomatta sanaakaan osoitat sormellasi olohuoneeseen. Käskevä olemuksesi kiihottaa minua entisestään. Kehoni huutaa sinua takaisin sisälleni. Asetun sohvalle kontalleni ja tulet taakseni. Työnnyt suoraan sisääni rajusti. Huudan ääneen hukuttaen sinun voimakkaan huohotuksesi. Silmissäni näkyy pelkkiä tähtiä. Anelen sinua ottamaan minut syliisi, haluan räjähtää tuntien, kuinka supistun ympärillesi.

Vetäydyt irti minusta, käännät minut rajusti ympäri ja uppoudut jalkojeni väliin. Lukitset reiteni käsiesi lujaan otteeseen ja annat kielesi vaeltaa reittäni pitkin kohti herkintäni. Et päästä minua niin helpolla. Juuri kun kielesi on liukumassa pehmeästi kuumana ja kosteana odottavaa klitoristani, muutat suunnitelmaasi ja puret minua toisesta reidestä. Hetkellinen kipu vahvistaa nautintoni huippuunsa. Anelen huutaen sinua ottamaan minut nyt ja viimeinkin painat huulesi jalkojeni väliin ja annat kielen tehdä minulle taikojaan. Partasi kutittelee reisieni herkkää sisäpintaa. Etsin käsilläni jotakin, mistä tarttua kiinni. Kynteni raapii sohvan kangasta, kun yritän tarrata siitä kiinni. Olen niin lähellä, selkäni kaartuu nautinnosta.

Juuri kun olen räjähtämässä kielesi taitavaan kosketukseen, nostat pääsi ylös, vedät minut reisistä kiinni itseesi ja työnnyt suoraan sisääni. Annat minulle hetken totutella sinuun sisälläni. Kiihkoni huipulla tunnun tiukalta ympärilläsi. Sinäkään et kestäisi kauaa ja tiedät sen. Pidät minua sylissäsi, kun käänyt ympäri sohvalle istumaan. Painan itseni sinuun kiinni ja alan keinuttaa lantiotani rytmikkäästi. Löydämme yhteisen sävelen nopeasti ja tunnet, kuinka supistukset alkavat puristaa kovuuttasi. En enää pysty hillitsemään itseäni kun tunnen orgasmin aaltojen jyräävän ylitseni. Jokainen lihas kehossani supistuu voimakkaan orgasmin jäljiltä. Kynteni painautuvat selkääsi. Orgasmin hiljalleen hellittäessä kehoni rentoutuu. Nojaan sinua vasten otsa vasten kaulaasi. Hengitys on katkonaista, mutta tasaantuu hiljalleen. Painat kätesi hellästi selälleni ja sivelet sitä kevyesti. Värähdän ja nostan kasvoni kohdatakseni katseesi. Silmäsi kiiltävät himosta. Nyökkään ja kuin yhteisestä sopimuksesta alan keinua sylissäsi uudelleen.

Tällä kertaa rytmi on vaativampi, määrätietoisempi. Vaadin sinua hellittämään viimeisestäkin kontrollin rippeestä. Nyt olisi sinun vuorosi. Näen silmiesi painuvan kiinni, kun alan taas olla lähellä omaa huippuani. Tiedän sinun odottaneen sitä hetkeä. Heittäydyn täysillä omaan nautintooni tuntien sinun kasvavan äärimmilleen sisälläni. Huutoni hukkuu sinun huutosi alle, kun räjähdät valtavalla voimalla sisääni. Tunnen, kuinka lämmin nesteesi täyttää minut äärimmilleen. Kiedot kätesi ympärilleni, vedät lähellesi ja pidät minut siinä, sylissäsi, raukeana. Hiki virtaa selkääni pitkin ja maistan suolan kaulallasi, johon olen painanut pääni. Nousen hieman, kohtaan kasvosi ja painan pehmeän suudelman huulillesi kertoen, että olen ikävöinyt sinua.
 
  • Tykkää
Reactions: AinaAnnina ja Onja

Yhteistyössä