olin eilen kok päivän sairaalassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
kun toissa yönä alkoi kovat vatsakivut ja ripuli ja aina vaan tuli verta paperiin no aamulla 7 aikaan en enää kestänyt kipuja vaan lähdin PHKS ja mut ne passitti takas kun ei ollut enään kauaan ku terkkari aukee ja sano että on vaan vatsatautia.. sit tulin kotiin ja ajattelin että käyn hetkeksi lepää sen että sänkyyn pääsin niin alkoi koskea ihan julmattomasti ja sit äkkiä vessaan ripulille mut paskansin pelkkää verta.. sit äkkiä terkkariin ja sieltä ambulanssilla sairaalaan.. laitettiin tiputukseen ja annettiin kipulääkkeitä.. ja huomenna pitäs mennä terkkariin kontrolli kokeisiin ja loppuviikosta tähystykseen... äskenki oli oikein kovat kivut ja pelkkää verta tuli ja kivut jatkuu.. kiva sitkutella huomiseen :'(

anteeksi oikein perinpohjainen selostus :ashamed:

Sisäinen vuotava pukama voi oireilla noin.

Mun miehellä oli vuosi sitten... oireet oli juuri kuin sulla. Tuskallinen vatsakipu, ripuli ja sen jälkeen vain silkkaa verta ulosti. Meni ajan kanssa ohi itsekseen, mitään lääkkeitä ei saanut muuta kuin vatsakipua helpottamaan. Varaudu siihen, että on useamman päivän kipeä :/

Kauheeta,ettei olis vatsahaava.Mun isällä oli tommosia oireita ja huimausta lisäksi.Ei menny lääkäriin vaik kuin yritettiin.
Viimekesänä se sit puhkes.Taju meni ja veret tuli pihalle peräsuolesta.Ambulanssilla lääkäriin.Toivottavasti sulla ei ole mitään vakavaa.Voimia.

Eihän sinulla ole antibioottikuuria tai jotain? Itselläni korvatulehdukseen määrätty antibiootti aiheuutti samanlaiset oireet ja tuskat. Diagnoosi oli verinen suolistotulehdus, voi kuulemma tulla ihan muutenkin vain. Kamala tauti ja uudet lääkkeet suolistotulehdukseen. Paraneminen kesti viikkoja. Tsemppiä ja voimia.

Mulla oli tossa reilu vuosi sitten samanlaista.Lisäksi vielä oksensin.Vatsaan kävi välillä koskemaan ihan tajuttomasti ja samantien mentiin vessaan.Vatsa ihan löysällä ja se oli sellaista mustaa,ihan kuin vanhaa verta.Mä kävin sitten lääkärissä ja se kanssa tähysti tuon peräsuolen mutta mitään ei löytännyt.Antoi sitten noita imodemiumia (kirjoitetaanko noin) ja ainakin se ripuli loppui siihen.Päivän mä sitä kärsin ja sitten se meni ohi ihan yhtä äkkiä kuin oli alkannutkin.

Yhteistyössä