Olin aivan varma että olen raskaana.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
E-pillerit on ollut käytössä jo vuoden. Liuskan toisen viikon aikana kiinnitin huomiota selviin ovulaatio-oireisiin. Huvin vuoksi mittasin lämmöt ja ne oli noussut. Olen aikaisemmin, kun yritettiin raskautta, mitannut lämpöjä ja seuraillut ovulaatiota joten tiedän oireet. Ennen taukoviikkoa alkoi selvät raskausoireet. Taukoviikolla ei tullut menkkoja vaikka tähän asti aina tulleet säännöllisesti. Aloitin 2 päivää sitten uuden liuskan, oireet jatkui ja lämmöt on edelleen 37.3 Tänään aamulla tein apteekin omalla, aamupissasta, puhtaan negan :) Kieltämättä olin yllättynyt, olin aivan varma, oireet täsmää, menkkoja ei ole, lämmöt edelleen koholla. Mutta nega :) Raskautta ei tietenkään suunnitella koska ehkäisy on käytössä, mutta kieltämättä ehdin jo hieman miettiä asiaa kun oireet ilmaantui ja menkat jäi tulematta. No, hyvä näin :)

Alkuperäinen kirjoittaja karoline76:
nuo on nuita asioita et ensin järkyttyy et jos oonki ja kaikki näyttää niin harmaalta... sit kun selviää ettei olekkaan pettymys valtaa mielen... tai näin ainakin mulla....

Kieltämättä niin siinä vähän kävi :) Ehdin jotenkin jo "sopeutumaan" ajatukseen vaikka eihän mitään vielä ollutkaan, ainoastaan epäillys. Ei tässä silti aleta ehkäisystä luopumaan, en mä niin hullu sentään ole ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
nuo on nuita asioita et ensin järkyttyy et jos oonki ja kaikki näyttää niin harmaalta... sit kun selviää ettei olekkaan pettymys valtaa mielen... tai näin ainakin mulla....

Kieltämättä niin siinä vähän kävi :) Ehdin jotenkin jo "sopeutumaan" ajatukseen vaikka eihän mitään vielä ollutkaan, ainoastaan epäillys. Ei tässä silti aleta ehkäisystä luopumaan, en mä niin hullu sentään ole ;)

kyl se ohi menee usko pois... ;) pian olet unohtanut koko asian tai sitten :whistle: pois se siusta :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

kyl se ohi menee usko pois... ;) pian olet unohtanut koko asian tai sitten :whistle: pois se siusta :laugh:

Näin mulle on jo kahesti iskeny auttamaton vauvakuume! |O :laugh:

Muoks. Ja ekan kerran tulos meni just ulos nukkumaan... :whistle: