Olimme mieheni kanssa yhdessä yökerhossa ja hän kouri minua todella näkyvästi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "A.P"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Se oli tosi hot kun oltiin 16 v.

Aikuisiässä vaan tylsää ja noloa. Moukkamaista.

Miulle kelpais, mutta koska olen ilman moista huomiota niin paheksun syvästi.

The-Incredible-Hulk-male-incredible-hulk-angry-smiley-emoticon-000077-large.gif

[QUOTE="a.p";26126251]Hah! Arvasin, että niuhotatte. Se oli älyttömän hauskaa, miesparka ei vain muista mitään. :D[/QUOTE]

Tuo viimeistään ratkaisi, not. Tehkää ensi kerralla sama selvänä, vihjailevasti ja viettelevästi niin saattaa olla hot, riippuen miltä näytätte.

[QUOTE="a.p";26126251]Hah! Arvasin, että niuhotatte. Se oli älyttömän hauskaa, miesparka ei vain muista mitään. :D[/QUOTE]

Voithan sä pitää sitä niuhottamisena, jos se helpottaa :D Ehkä se oli sun mielestä hauskaa ja jopa hottia (*puistatus*), mutta sivullisista touhu näytti luultavasti melko vastenmieliseltä ja säälittävältä.

:laugh: Mahtavaa. Kai kourit takas?

Haha, meillä mies saattaa joskus kassajonossa tarrata persukkeesta kiinni ja puristaa. Viimeks kun teki niin, joku viereisestä jonosta tuijotti meitä pitkän aikaa vielä senkin jälkeen kun tilanne oli ohi. Mua ja miestä nauratti ihan hirveesti. Mies kommentoi mulle tilannetta näin, oli niin hyvin tyrkyllä ja päätin sitten käydä kunnolla kiinni :D.

Mun mielestä on jotenkin kuvottavaa ja säälittävää että tolla tavalla pitää itsetuntoaan kohottaa. On vastenmielistä kattoa nimenomaan näitä jotka ympäripäissään, bisset paidalla ja kuola valuen toisesta suupielestä yrittää muka jotenkin aistikkaasti ja seksikkäästi toisiaan hyväillä piilossa. Tosiasiassa ovat keskellä tanssilattiaa huojuen ja horjuen kourimassa milloin nyt mihinkin niiden harittavien silmien ja käsien yhteistyö sattuu osumaan.

Myötähäpeä ja kuvotus on päälimmäiset tunteet.

Not hot. Mulle tulee kiusaantunut olo, kun kourinta on liian kännistä ja "läpinäkyvää", eli yritetään saada vaan huomiota muilta siellä tanssilattialla. Se on hot, kun "kourinta" tehdään tyylillä: vihjailevasti sekä viettelevästi, kuten eräs kirjoittaja jo täällä mainitsikin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä