B
Blå Band sucks
Vieras
Täällä hehkutettiin taannoin kuinka tulee huippuhyvä jauhelihakastike pastalle tms. kun laittaa jauhiksen joukkoon pippurikastikepussin, vettä ja ruokakermaa.
Mun mielestä se maistui lähinnä teolliselle. Hmpph.
Mun mielestä se maistui lähinnä teolliselle. Hmpph.