Olikohan toi nyt sitte oikeesti hyvää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blå Band sucks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Blå Band sucks

Vieras
Täällä hehkutettiin taannoin kuinka tulee huippuhyvä jauhelihakastike pastalle tms. kun laittaa jauhiksen joukkoon pippurikastikepussin, vettä ja ruokakermaa.

Mun mielestä se maistui lähinnä teolliselle. Hmpph.
 
Mä en koskaan käytä mitään pussijuttuja ovat täynnä lisäaineita sun muuta sälää. Lihaliemikuutioitkin sun muut saa korvattua mausteilla ja soijalla. Koitetaan rajoittaa kaikki eines minimiin. Lisäaineita tulee joka paikasta siivellä ei tarvi enään erikseen pussista lisätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
Mä en koskaan käytä mitään pussijuttuja ovat täynnä lisäaineita sun muuta sälää. Lihaliemikuutioitkin sun muut saa korvattua mausteilla ja soijalla. Koitetaan rajoittaa kaikki eines minimiin. Lisäaineita tulee joka paikasta siivellä ei tarvi enään erikseen pussista lisätä.

Jees, tiedän. Noin meilläkin. Mutta katos kun oli ihan_pakko testata kun sai niin hehkutusta osakseen tuo kastike. Kaikkeen ne hullun saakin yllytettyä, nuo makuaistittomat mammat. ;D
 
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
Mä en koskaan käytä mitään pussijuttuja ovat täynnä lisäaineita sun muuta sälää. Lihaliemikuutioitkin sun muut saa korvattua mausteilla ja soijalla. Koitetaan rajoittaa kaikki eines minimiin. Lisäaineita tulee joka paikasta siivellä ei tarvi enään erikseen pussista lisätä.

Jees, tiedän. Noin meilläkin. Mutta katos kun oli ihan_pakko testata kun sai niin hehkutusta osakseen tuo kastike. Kaikkeen ne hullun saakin yllytettyä, nuo makuaistittomat mammat. ;D

Paljonhan nykyihmiset käyttää kaikenmaailman pussissa kypsänä myytävää lihaa johon vaan vesi niin on kuulemma hyvää.... :x niin kiire ei minulla ole ollut vielä ,että tuollaseen sortuisin. Ikinä en ole edes mitään pussikastikkeita ostanut. Minusta on mukava syöttää lapsille mahdollisimman tuoreista ja puhtaista raakaaineista ruokaa. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
Mä en koskaan käytä mitään pussijuttuja ovat täynnä lisäaineita sun muuta sälää. Lihaliemikuutioitkin sun muut saa korvattua mausteilla ja soijalla. Koitetaan rajoittaa kaikki eines minimiin. Lisäaineita tulee joka paikasta siivellä ei tarvi enään erikseen pussista lisätä.

Jees, tiedän. Noin meilläkin. Mutta katos kun oli ihan_pakko testata kun sai niin hehkutusta osakseen tuo kastike. Kaikkeen ne hullun saakin yllytettyä, nuo makuaistittomat mammat. ;D

Paljonhan nykyihmiset käyttää kaikenmaailman pussissa kypsänä myytävää lihaa johon vaan vesi niin on kuulemma hyvää.... :x niin kiire ei minulla ole ollut vielä ,että tuollaseen sortuisin. Ikinä en ole edes mitään pussikastikkeita ostanut. Minusta on mukava syöttää lapsille mahdollisimman tuoreista ja puhtaista raakaaineista ruokaa. :)

No höh, oletpas sä kärkäs. Puhtaista ja tuoreista meilläkin tehdään pääsääntöisesti aina eikä tässä kiireestä ollut kyse. Lapset eivät edes syöneet ko. ruokaa vaan heillä oli jauhelihakeittoa. Mutta kyllä minäkin "kunnollisena perheenäitinä" joskus ostan marinoituja lihoja tai ketsuppia tms. ja myrkytän muksujani niillä. ;-)

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Alkuperäinen kirjoittaja Auris80:
Mä en koskaan käytä mitään pussijuttuja ovat täynnä lisäaineita sun muuta sälää. Lihaliemikuutioitkin sun muut saa korvattua mausteilla ja soijalla. Koitetaan rajoittaa kaikki eines minimiin. Lisäaineita tulee joka paikasta siivellä ei tarvi enään erikseen pussista lisätä.

Jees, tiedän. Noin meilläkin. Mutta katos kun oli ihan_pakko testata kun sai niin hehkutusta osakseen tuo kastike. Kaikkeen ne hullun saakin yllytettyä, nuo makuaistittomat mammat. ;D

Paljonhan nykyihmiset käyttää kaikenmaailman pussissa kypsänä myytävää lihaa johon vaan vesi niin on kuulemma hyvää.... :x niin kiire ei minulla ole ollut vielä ,että tuollaseen sortuisin. Ikinä en ole edes mitään pussikastikkeita ostanut. Minusta on mukava syöttää lapsille mahdollisimman tuoreista ja puhtaista raakaaineista ruokaa. :)

No höh, oletpas sä kärkäs. Puhtaista ja tuoreista meilläkin tehdään pääsääntöisesti aina eikä tässä kiireestä ollut kyse. Lapset eivät edes syöneet ko. ruokaa vaan heillä oli jauhelihakeittoa. Mutta kyllä minäkin "kunnollisena perheenäitinä" joskus ostan marinoituja lihoja tai ketsuppia tms. ja myrkytän muksujani niillä. ;-)

ja kysymyshän ei jälleen kerran ole siitä, että tuomitsisin niitä jotka noita käyttävät jokaisen oma-asia.
 

Yhteistyössä