Olikohan se pudonnut tosiaan Aaro salkkareissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilijä

Vieras
Salkkareille on varmaan omat palstat mut kysäisempä kun täältä saa niin äkkiä vastauksen vaivaan kun vaivaan.Katsoin vähän häiriön keskellä noi viime jaksot.

Se tippuminen oli vähän oudosti kun ei siinä kukaan henkilöistä puhunu mitään että olisi ollu osallisena.Kenen kaa Aaro sit muka viimeseksi nujakoi ja sen olisi työntäny partsilta.Tulis mieleen Laura,mut eikö sitten.

Ettei vaan käyny niin että pudonnut olikin oikeasti Eero.Jos nää nujakoi,Aaro kolkkas sen ja vaihtoi äkkiä vaatteet keskenään.Tuli mieleen että mikäs pahan tappais.

Juinkas tulkitsette viime tapahtumat?

Mä veikkaan että Aaro se oli ja se nujakoija oli Paula, koska katos nopeesti siitä porukasta kun kuuli sen vaihtojutun ja oli vaan jotenkin niin tyyyni ja rauhallinen sitten kotona!!! siis näin luulen mä. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Elämänlähde:
Mä veikkaan että Aaro se oli ja se nujakoija oli Paula, koska katos nopeesti siitä porukasta kun kuuli sen vaihtojutun ja oli vaan jotenkin niin tyyyni ja rauhallinen sitten kotona!!! siis näin luulen mä. :D

juu ja paulahan tuli eilen sieltä ovesta maaritin ja lassen jälkeen,siis takas sinne "aulaan"/"saliin"..

Toi olikin hyvä huomio...
Paulallahan olisi kyllä kalavelat Aarolle.Ja varmaan esim nyt voisi toimia noin tilaisuuden tullen.Ja ehkä vielä toivoen ettei jää kiinni vaan menisi johonkin muuhun piikkiin, niin on ihan hiljaa.

Kyllähän Aaro muuten varmaan ne tukka temputkin olisi jotenkin hoitanu.Pannu lisäkkeen takas ja leikannu Eeron letin sänkyyn ym.

Jostain oon lukenu et Laura lähtee sarjasta pois, eli hänet sit vangitaan ja joutuu vankilaan ja siten poistuisi sarjasta...
Laura sanoi kun kuulusteluihin meni, kertoi kaiken ja sit sanoi että sen jälkeen hän ei nähnyt kuin Paulan eteisessä... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:
Jostain oon lukenu et Laura lähtee sarjasta pois, eli hänet sit vangitaan ja joutuu vankilaan ja siten poistuisi sarjasta...
Laura sanoi kun kuulusteluihin meni, kertoi kaiken ja sit sanoi että sen jälkeen hän ei nähnyt kuin Paulan eteisessä... :whistle:

Laura lähtee pois sarjasta...
mäkin olen ton kuullut...jostain haastattelusta luin..
sanoi että aikansa kutakin ja keskittyy lapsiinsa

Mun mielestä siinä näytettiin ihan selvästi kuinka Aaro käveli selkä edellä parvekkeen kaiteen eteen ja kiepsautti itsensä sen yli. Hän siis teki itsemurhan tahallaan.
Eeroakin varmasti epäillään, kun eilisessä jaksossa kuvattiin niin tarkasti sitä, kun hän koski hotellihuoneen ovenkahvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:

Eli Laura tunnustais murhan suojatakseen tytärtään.

Mäkin luulen et Aaro teki itsemurhan ja Eeroa aletaan epäilemaan , koska häneltä jäi sormenjäljet. Ei sitä ovenkahvakohtaa muuten olisi tosiaan niin tarkkaan kuvattu.

hyviä syyllisiä ja teorioita olette kekanneet.toi itsemurhateoriakin on hyvä.aaro tuskin haluaisi jäädä nalkkiin kitumaan.

pitäis kuvan joka hetki kattoo niin tarkkaan kai siellä annetaan just noita epäilyksen vinkkejä.

kerrankin vauhtia ja vaarallisia tilanteita salkkareissa.selviääköhän tää ennen joulua..
ymmärrettävää jos laura poistuisi tälleen.mut eikö teko tuossa tilanteessa olisi jo itsepuolustusta.

Yhteistyössä