Olikohan koiruudella nälkä yöllä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wilma-73
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wilma-73

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
3 570
0
36
Heräsin kolmelta yöllä siihen että alakerrasta kuului todella omituista ääntä...

Mieskin heräsi ja lähti katsomaan, koiruus siellä tökki kuonollaan tyhjää maksalaatikkorasiaa keittiön laattalattialla ees taas... :D

Nostettiin illalla roskapussi siihen roskakaapin eteen lattialle kun oli niin täynnä, ajatuksena miehellä viedä se iltalenkin yhteydessä ulos, oli sit unohtanut...

Ikinä ennen ei koiruus ( kohta 8-v ) ole roskiksiin kajonnut mutta nyt maksalaatikon tuoksu vei voiton. :laugh:

Kovin tuli häntä koipien välissä takaisin nukkumaan neitokainen.... ;)

mitä sitä täällä huutelet että olikohan nälkä.Kai itse tiedät saiko koirasi ilta ruoan vai ei.Ja kyllä varmasti houkuttaa koiraa moinen tuoksu olipa sitten nälkä tai ei

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
mitä sitä täällä huutelet että olikohan nälkä.Kai itse tiedät saiko koirasi ilta ruoan vai ei.Ja kyllä varmasti houkuttaa koiraa moinen tuoksu olipa sitten nälkä tai ei

Olipa taas asillinen vastine. :headwall:

Ap, meilläkin koirat tekee millon mitäkin yöllä, ja just toi ruokakuppien kolistelu (metallikuppia kodinhoitohuoneen tiiliseinää vasten ) kolistelu on isomman mielestä hurjan hauska tapa herättää meidät |O Ovi kiinni yöksi, ja kuppi pois lattialta sanoo joku kohta, joojoo, niin tehdäänkin, mutta aina ei muista..... :/

Ei ole hauskaa omistaa koiraa, millä on ainainen nälkä.... |O

meilläpä asustaa sewmmoinen yklsilö, joka söisi ja söisi j asöisi, mutta koskaan ei täyty... Yksin jäädessään varmasti koluaa kaikki paikat ja käy syömässä omenatkin kulhosta, jos jätetä'än esille :laugh:

Pitäähän jokaisella olla joku asennen vamma, meillä Nestori rakastaa ruuan himoamista yli kaiken :laugh: (no eih, ei oiekasti aina naurata...)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei välttämättä nälkä ollut mutta haju vei mennessään.
Täälläkin koira kyttää eniten maksa- ja makaronilaatikon perään :)

Juu tiedän että ei ollut nälkä kun iltaruoan kunnolla söi ( siinä vastaus ensimmäiselle harmaalle jolta puuttuu täysin huumorintaju! ) ...nauratti vain kun toinen leikki keskellä yötä tyhjällä rasialla.... Ihana kyllä kun roskiksesta käy rasian hakemassa....Ja meidän koiruudelle juuri maksalaatikko ja makkara ovat ne herkut kun saavat liikkeelle.. ;)

mä en käsitä, miks pitää vastata jos ei mitään asiallista vastattavaa.

ap, taisi vaan maksalootan haju kiehtoa hauvaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja Wilma-73:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei välttämättä nälkä ollut mutta haju vei mennessään.
Täälläkin koira kyttää eniten maksa- ja makaronilaatikon perään :)

Juu tiedän että ei ollut nälkä kun iltaruoan kunnolla söi ( siinä vastaus ensimmäiselle harmaalle jolta puuttuu täysin huumorintaju! ) ...nauratti vain kun toinen leikki keskellä yötä tyhjällä rasialla.... Ihana kyllä kun roskiksesta käy rasian hakemassa....Ja meidän koiruudelle juuri maksalaatikko ja makkara ovat ne herkut kun saavat liikkeelle.. ;)

Juu makkara täälläkin ja varsinkin broileripyörykät :)
Tai no oikeastaan mikä vaan koiralle käy,mutta noiden perään eniten kuolataan:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Mymmelis:

meilläpä asustaa sewmmoinen yklsilö, joka söisi ja söisi j asöisi, mutta koskaan ei täyty... Yksin jäädessään varmasti koluaa kaikki paikat ja käy syömässä omenatkin kulhosta, jos jätetä'än esille :laugh:

Pitäähän jokaisella olla joku asennen vamma, meillä Nestori rakastaa ruuan himoamista yli kaiken :laugh: (no eih, ei oiekasti aina naurata...)

Ihanaa jollain muullakin on RUOKAROSVO talossa :kieh:
Siis kun silmävälttää tai kuulee että ovi menee kiinni niin salamana lähtee ensin kissaruokakupit pöydän päältä, sitten katotaan löytyykö keittiöstä mitä. Ja MIKÄÄN EI auta olenkin jo luopunut toivosta...

Vai löytyykö hyviä ideoita? eikä nyt mitään sellaisia et pöydälle ei saa jättää mitään yms

Meidän koiruus ei onneksi syö kaikkea minkä löytää, nappuloihin pääsisi halutessaan käsiksi mutta ei käy syömässä itsekseen....

Pojan Turtleseista ei kyllä tykkää, ne jyrsii rikki jos unohtunut, muuten antaa lelujen olla..

Tuo yöllinen oli kyllä täysin yllättävä tapahtuma, hauska sellainen kunhan ei tavaksi ota! :D

Alkuperäinen kirjoittaja Saimaanrannan äippä:

Siis kun silmävälttää tai kuulee että ovi menee kiinni niin salamana lähtee ensin kissaruokakupit pöydän päältä, sitten katotaan löytyykö keittiöstä mitä. Ja MIKÄÄN EI auta olenkin jo luopunut toivosta...

Vai löytyykö hyviä ideoita? eikä nyt mitään sellaisia et pöydälle ei saa jättää mitään yms

Pystyttekö jättämään koiraa toiseen huoneeseen yksinolon ajaksi?

Meillä on molemmat pentuna yrittäny varastaa ruokia pöydiltä, ja molemmat on siitä käräytetty itseteosta, ja höykkyytetty asiasta, ja kumpaankin voi nyt 110%luottaa, ettei pöydältä lähde mitään, vaikka jättäis mitkä herkut sinne. Paitsi lattialta lähtee, jos mamma sattuu unohtaa lähes kokonaisen suklaalevyn sängyn viereen, niin arvatkaas kahdesti että voiko cockeri vastustaa sitä...... :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:

Olipa taas asillinen vastine. :headwall:

Ap, meilläkin koirat tekee millon mitäkin yöllä, ja just toi ruokakuppien kolistelu (metallikuppia kodinhoitohuoneen tiiliseinää vasten ) kolistelu on isomman mielestä hurjan hauska tapa herättää meidät |O Ovi kiinni yöksi, ja kuppi pois lattialta sanoo joku kohta, joojoo, niin tehdäänkin, mutta aina ei muista..... :/

Tyhjän maksalaatikkorasian työntäminen kuonolla pitkin laattalattiaa ei myöskään kuulosta kovin kivalta, ainakaan noin yöaikaan. :whistle:

Ei kyllä ihan yhtä kovaa ääntä saanut aikaan kuin teidän taitaa.... ;)

Pystyttekö jättämään koiraa toiseen huoneeseen yksinolon ajaksi?

Meillä on molemmat pentuna yrittäny varastaa ruokia pöydiltä, ja molemmat on siitä käräytetty itseteosta, ja höykkyytetty asiasta, ja kumpaankin voi nyt 110%luottaa, ettei pöydältä lähde mitään, vaikka jättäis mitkä herkut sinne. Paitsi lattialta lähtee, jos mamma sattuu unohtaa lähes kokonaisen suklaalevyn sängyn viereen, niin arvatkaas kahdesti että voiko cockeri vastustaa sitä...... :ashamed:

Pakko on jättää ja sitä nykyisin harrastankin. Mutta kun ei tee tätä yksin ollessa pelkästään vaan AINA kun silmä välttää. Ihan oikeesti alkaa mennä hermo :kieh: Tietää tasan tarkkaan et niin ei saa tehdä mut silti herkkuja ei voi meidän Tolleri herra vastustaa... Olen jopa kokeillu valkopippuri-tabaco voileipää mutta niitäkin herra halusi vaan lisää...

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:

mä en käsitä, miks pitää vastata jos ei mitään asiallista vastattavaa.

ap, taisi vaan maksalootan haju kiehtoa hauvaa :D

Ja raukka kun rasia oli täysin tyhjä.... :/

quote]

Entäs jos teet sille ansan? Ja rysänpäältä saat sen kiinni? Meillä oivallinen apuväline oli aikanaan se, että makuuhuoneesta näki eteisenpeilin kautta keittiöön, ja suoraan ruokapöydälle.
Tehtiin silleen, että nosteltiin kaikki herkut mitä kaapeista löyty siihen pöydälle, ja remmin kans makkariin vakoilemaan. Kun toi cockeri nousi pöydälle, niin kamalan älämölön kans mentiin sitä sieltä hakemaan, ja alistettiin se siihen paikkaan ja mentiin itse "syömään" pöydän ääreen. Näinhän susilaumassakin tilanne olis menny, että johtaja olis alistanu alemman yksilön ja alkanu itse ruokailla. Ja tämä tepsi kyllä.

meijän edesmennyt leouros teki kanssa tota öisin. se vei pöydiltä kaiken, tyhjensi roskikset yms jos se vain oli mahdollista. ja oli seki ärsyttävää, jos oli unohtunu sen ruokakuppi lattialle ja siinä vielä sattumalta muutama hassu nappula, niin niitä piti sit kolistella keskellä yötä teräskipon pohjalta seinää vasten :p ja "jano" vaivasi aina öiseen aikaan: just kun oot ite nukahtanu, niin heräät siihen ihanaan ääneen, kun se iso loppasuu kauhoo vettä suuhunsa :laugh:

Yhteistyössä