Oliko vittu liikaa pyydetty!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Olin tänään töissä 9-17 ja mies lasten kanssa kotona. Pyysin töihin lähtiessäni , josko kävisivät lasten kanssa kaupassa ja ostaisivat samalla la. karkit lapsille. Ja jos mitenkään voisi tehdä ruuan valmiiksi kun tulen töistä, kun kuitenkin itselläKIN karsee nälkä kun ei töissä ehdi hirveesti syödä.
No, vähän ennen kun pääsin töistä laittaa mies viestiä, että käy kaupassa! Prklll.... no, minä menen.
Sitten kun tulen kotio, ei tietenkään ole sitä ruokaa kun ei ole käyty kaupassa. Lapsille nälkä ja itsellä. Ja mitä parhainta telkusta pauhaa LÄTKÄÄ!! Prkllllllll!!!!!
Sitten jo kimmastun ja moitin miestä, miksi v.tussa kämppäkin on sekasin , kaupassa ei olla jaksettu käydä jne jne.
Niin no, mähän olen ihan paska kun kimmahdan ja olen väsynyt:O

Nälkäisenä on kyllä ikävää tuollainen juoksutus kauppaan ja sitten jos odottanut ruokaa, eikä sitä saa. Ens kerralla varaa pakastimeen aina jotain nopeasti sulavaa?

Miks naisen pitäis olla varautunut siihen, että mies ei tee kuten on sovittu? Eiks se MIES vois hommata sinne pakkaseen safkaa siltä varalta, että on liian laiska lähtemään kauppaan?

Ilmeisesti oli liikaa pyydetty. Onhan tuollainen ärsyttävää. Mies olisi vaikka voinut soittaa ettei jaksa lähteä kauppaan eikä tehdä ruokaa että lähdetäänkö vaikka ulos syömään kun tulet töistä.

Enpähän katselisi tuollaista miestä. Syömättäkö ne lapsetkin olivat päivän, kun kaupassa ei käyty? Holtitonta menoa, oisin napannut TV:n kiinni ja mars kauppaan.

Miks naisen pitäis olla varautunut siihen, että mies ei tee kuten on sovittu? Eiks se MIES vois hommata sinne pakkaseen safkaa siltä varalta, että on liian laiska lähtemään kauppaan?

Mie en tiijä. Oon asunu itsekseni syksystä 2002 alkaen. Olen tottunut ratkomaan ongelmat ilman toista aikuista ja siksi minun vaikea lisätä tähän yhtälöön neuvoja sen toisen ihmisen kannalta.

meillä kävi kerran noin, ja hyvä etten avioeroo ottanu :) miehen töissä ollessa hoidan kaupan,ruoan yms, niin kyllä mä todellakin oletan et se onnistuu mieheltäkin. mä en ole yksinhuoltaja parisuhteessa.

Siksi, että se on ihan omaksi parhaaksi. Siis naisen. Miehet joskus on, mitä on.

Tästä asiasta: Näinkö tää on?! Ihanko totta tää pitäs vaan HYVÄKSYÄ...mulla on vaikeuksia tän asian kanssa. Jotenkin vähän kuin tunnustais, että miehet on yksinkertaisia ja hmm..hieman typeriä, ettei niiltä nyt vaan voi vaatia..En millään viitsis olla naimisissa tyhmän kanssa :D

Tästä asiasta: Näinkö tää on?! Ihanko totta tää pitäs vaan HYVÄKSYÄ...mulla on vaikeuksia tän asian kanssa. Jotenkin vähän kuin tunnustais, että miehet on yksinkertaisia ja hmm..hieman typeriä, ettei niiltä nyt vaan voi vaatia..En millään viitsis olla naimisissa tyhmän kanssa :D

Enhän minä niin sanonut, että se hyväksyä pitää. Mutta jos mies on tuollainen vässykkä niin ehkä sitten on parempi käydä joko Mäkkärin kautta tai pitää vararuokaa pakastimessa - siis vain itselle ja lapsille toki.

Enhän minä niin sanonut, että se hyväksyä pitää. Mutta jos mies on tuollainen vässykkä niin ehkä sitten on parempi käydä joko Mäkkärin kautta tai pitää vararuokaa pakastimessa - siis vain itselle ja lapsille toki.

Mut eiks se sitten ole vähän kuin hyväksyisi asian? Luovuttaisi? Jos varautuu toisin. Noh, sorry mun intohimoinen suhteutuminen tähän aiheeseen, on ollut tässä vaan tapetilla miehen toilailujen takia. Ja monesta suunnasta tulee kommenttia, että miehet nyt vaan on...ja ei ne vaan ymmärrä...jne tätä. Mulla on ongelmmia tän kanssa, ei kai ne nyt mitään umpivajakkeja ole :D tai minkä ihmeen takia tässä sitten niitten kanssa saman katon alle haluaisi? No, taidan pohtia tätä nyt itsekseni hiljaa, meni jo aiheen ohikin.

no mä kun olen anarkisti ite ja taipuvainen ahdistumaan jos kaikki menee niinkuin armeijassa, niin olen taipuvainen hyväksymään tuollaisen repsahduksen. Mutta sitten se tarkoittaa sitä, että toisella kertaa pitää tulla hyvitystä.

On ihmisiä jotka ovat kiitollisia siitä ymmärretyksi tulemisesta, ja parantavat juoksuaan. Mutta sitten on niitä, jotka eivät enää tee sitäkään vähää kun kersantti kerran antaa olla. Pitää miettiä, kumpaa sorttia ap:n lätkäpönttö edustaa. Kai moni on silti jotain siitä väliltä.

Moni mies onkin sitten semmoinen rotta, että joustavuus on heistä naisten hyve, ja se tarkoittaa samaa kuin työelämässä. Venyy, venyyy, venyyyyy.... muttei koskaan palaudu.

Yhteistyössä