Ä
"äiti"
Vieras
Olin tänään töissä 9-17 ja mies lasten kanssa kotona. Pyysin töihin lähtiessäni , josko kävisivät lasten kanssa kaupassa ja ostaisivat samalla la. karkit lapsille. Ja jos mitenkään voisi tehdä ruuan valmiiksi kun tulen töistä, kun kuitenkin itselläKIN karsee nälkä kun ei töissä ehdi hirveesti syödä.
No, vähän ennen kun pääsin töistä laittaa mies viestiä, että käy kaupassa! Prklll.... no, minä menen.
Sitten kun tulen kotio, ei tietenkään ole sitä ruokaa kun ei ole käyty kaupassa. Lapsille nälkä ja itsellä. Ja mitä parhainta telkusta pauhaa LÄTKÄÄ!! Prkllllllll!!!!!
Sitten jo kimmastun ja moitin miestä, miksi v.tussa kämppäkin on sekasin , kaupassa ei olla jaksettu käydä jne jne.
Niin no, mähän olen ihan paska kun kimmahdan ja olen väsynyt:O
No, vähän ennen kun pääsin töistä laittaa mies viestiä, että käy kaupassa! Prklll.... no, minä menen.
Sitten kun tulen kotio, ei tietenkään ole sitä ruokaa kun ei ole käyty kaupassa. Lapsille nälkä ja itsellä. Ja mitä parhainta telkusta pauhaa LÄTKÄÄ!! Prkllllllll!!!!!
Sitten jo kimmastun ja moitin miestä, miksi v.tussa kämppäkin on sekasin , kaupassa ei olla jaksettu käydä jne jne.
Niin no, mähän olen ihan paska kun kimmahdan ja olen väsynyt:O