20-vuotiaana löytyi sellainen tunne, aikaisemmin vain luulin löytäneeni sellaisen tunteen, mutta osoittautui karusti kerta toisensa jälkeen väärksi luuloksi.
22-vuotiaana sain esikoiseni ja menin naimisiin, 8 vuoden seurustelun ja 4 vuoden avoliiton jälkeen. Nyt lapsia on 3 ja avioliittoa takana parikymmentä vuotta, yhdessäoloa kolmisenkymmentä
Olin 17vuotta kun alettiin seurustella. 19vuotiaana eka lapsi ja nyt 22vuotiaana meillä kaks lasta ja yhteinen asuntolaina (eikös se oo nykypäivän avioliitto )
Aloin seurustella ensimmäisen kerran 21-vuotiaana (melkein 22), sitä ennen ei mitään seurustelukokemusta. 22-vuotiaana menin naimisiin, yhä ollaan yhdessä 8 vuotta myöhemmin, 3 lasta ollaan saatu.
No itseasiassa 19 vuotiaana oli ekan kerran sellainen "kypsempi" asenne seurusteluun ja silloinen seurustelu oli jo ihan vakavissaan otettava ja ensimmäinen oikea rakkaus.
Nyt myöhemmin reilu pariykmppisenä minulla on jälleen todellinen rakkauteni. Vielä vahvempi kuin edellinen
Olen 22 ja olemme avoliitossa. Ihan kivasti menee, vaikka olen ainan ollut hieman yksinäinen susi, mutta tuo miekkonen vei mennessään kuin pyörremyrsky.
On aika huikeen nuorina ihmiset sitoutuneet täällä... Minä en ollut 22v edes törmännyt kuin 4-5 potentiaaliseen morsianehdokkaaseen ja tuolloin sain pakkeja enemmän kuin annoin, nykyisin asia on enemmän toisinpäin
Yksi tapaus kyllä harmittaa kun olin 19. Baarissa kaunis muutaman vuoden vanhempi nainen tuli yhtäkkiä pyytämään tanssimaan. Lähdin kyllä ja tanssittiin pari nopeaa biisiä, mutten osannut viedä juttua eteenpäin ja olin lähes selvänä. Lähdin vaan pois kaverin kanssa noin tunnin päästä.
16-vuotiaana aloin seurustelemaan ja 22-vuotiaana sain esikoisen. Ja nyt kohta 10 vuotta yhdessä ja toinenkin lapsi siunaantunut Muuta seurustelukokemusta ei ole.