Oliko tänään hyvä vai huono päivä?

Mulla on nyt joku outo positiivisuus kohtaus...

Päivä on ollut ikävästä aamuherätyksestä huolimatta hyvä. Nukuin pommiin ja heräsin 7.18 - ripeä ylösnousu ja rintaperillisetkin heräsi ennätysajassa:DEi kuulunut joka aamuista virttä "ei vielä,vielä viis minsaa,sääli vähän..."
Työpäivän esimies soitti ja kysy käymään "pääpaikalla",eka ajatus oli mitä nyt on tehny..Asia olikin iloinen minun kannaltani: työsopimukseni jatkuu aina huhtikuuhun asti ja palkkakin nousee pikkasen.
Kotiin tultua oli iso ylläri: kakspunttinen oli tehnyt ruuan,siivonnut 6 ltr puolukoita ja kahvitkin oli valmiina :)Sitten yhdessä siivottiin.
Illalla sitten Iipan poikaystävä tuli käymään,oma-aloitteisesti "hyvää iltaa,olen ****"Erittäin fiksu nuori mies,aluksi hiukan ujo mutta kahvikupposen ääressä istuessa keskustelimme vaikka mistä..Ja minusta tuntuu niin hyvälle,että Iippa on niin rakastunut ja onnellinen :heart: :)
Oikeastaan tämä päivä oli sellainen,että kannatti herätä-vaikkakin pommiin nukkuuneena :D ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Kesä-ukko
IhanaValo
Ihan ok kai. Kaupassa käytiin ja normaaleja kotihommia vähän.. huominen jännittää, pitäis ehtä paikkaan jos toiseen ja olis "lupa" ihan kaupungillakin pörräillä..yksin tosin.
 
huonohan tuo...
Huono oli täällä.

Itkua ja kitinää ja nyt kuumetta. Naapuri antaa kissansa juosta irrallaan, paskoi tänään meidän hiekkalaatikolle. Lähdin kauppaan ja rahapussi jäi kotiin. Myydään asuntoa ja ainoat ostajaehdokkaat ilmoittivat tänään etteivät tee tarjouksia. Ja viimeisenä iin päälle naapuritalon parkissa popiteltiin niin että kävin potkimassa autoa kylkeen ja karjumassa omistajalle perkeleitä. Toivottavasti eivät haasta oikeuteen mahdollisista lommoista....
 

Yhteistyössä