tai ehkäpä siksi ei mennyt kun äiti on aivopessyt hänet luulemaan että menee jonnekkin kidutuskammioon. mitenköhän sitten kun lapset menee kouluun? vai jääkö he kotiopetukseen?Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mitenköhän vanhempien ajatukset ovat vaikuttaneet heidän poikiinsa? Vanhempi poika ei ainakaan mennyt edes eskariin, koska ei sitä halunnut.
no ei varmaan koska sehän on suoraan natsi-saksasta koko laitos!Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mitenköhän vanhempien ajatukset ovat vaikuttaneet heidän poikiinsa? Vanhempi poika ei ainakaan mennyt edes eskariin, koska ei sitä halunnut.
koita kattoo se ohjelma.. näkyy ylen areenalla..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kiasus! Melkeen putosin penkiltä ku tota luin aika surkuhupasa tapaus :headwall: :headwall:
kasvatetaan lapset pumpulissa että ne ei pärjää sit kun 40v:nä lähtee kotoaAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:no ei varmaan koska sehän on suoraan natsi-saksasta koko laitos!Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mitenköhän vanhempien ajatukset ovat vaikuttaneet heidän poikiinsa? Vanhempi poika ei ainakaan mennyt edes eskariin, koska ei sitä halunnut.
Ihmettelen et kouluun meinaa laittaa?! kotikouluun vaan!
Ei taida näkyä kun mul ei oo suomalaista ip-osotetta. Yleensä noi näkyy vaan Suomes :/Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:koita kattoo se ohjelma.. näkyy ylen areenalla..Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Kiasus! Melkeen putosin penkiltä ku tota luin aika surkuhupasa tapaus :headwall: :headwall:
se vetää kyl aika sanattomaks!
niinpäAlkuperäinen kirjoittaja Nellah:kasvatetaan lapset pumpulissa että ne ei pärjää sit kun 40v:nä lähtee kotoaAlkuperäinen kirjoittaja chrissy:no ei varmaan koska sehän on suoraan natsi-saksasta koko laitos!Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mitenköhän vanhempien ajatukset ovat vaikuttaneet heidän poikiinsa? Vanhempi poika ei ainakaan mennyt edes eskariin, koska ei sitä halunnut.
Ihmettelen et kouluun meinaa laittaa?! kotikouluun vaan!
Hee hee. Natsikortti.Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosella on monta hyvää pointtia:Minäkin olen oitkään ollut sitä mieltä, että päiväkodit ja koulut muistuttavat huomattavissa määrin keskitysleiriä. Kuri ja ruoka ovat hyviä esimerkkejä. Kaikki on kiellettyä, ruoka ihan kamalaa ja sitä on vielä pakko syödä. Kyllä pienimittakaavainen lapsista oikeasti pitävä päivähoito on aivan eri hyvä.
en mä kyllä oo huomannu että kouluruoka olis jotenki vastenmielistä. se on terveellistä ja monipuolista. mutta joo onhan se kaameeta et lapset laitetaan syömään tummaa pastaa/riisiä vaalean sijasta (jota usein miten kotona syötetään) ja salaatteja. ihan kamalaa kerrassaan.Alkuperäinen kirjoittaja Mikkosella on monta hyvää pointtia:Minäkin olen oitkään ollut sitä mieltä, että päiväkodit ja koulut muistuttavat huomattavissa määrin keskitysleiriä. Kuri ja ruoka ovat hyviä esimerkkejä. Kaikki on kiellettyä, ruoka ihan kamalaa ja sitä on vielä pakko syödä. Kyllä pienimittakaavainen lapsista oikeasti pitävä päivähoito on aivan eri hyvä.