Oliko tää keskenmeno?

• Viestiketjun aloittaja Nimetön
  • Ensimmäinen viesti
Nimetön

Mietin mistä voisin tätä kysyä, saattaa kuulostaa tyhmältä, mutta vaivaa mieltä..

Eli, yritämme vauvaa, ja viime kierrossa oviksen aikaan oltiin aktiivisia jne. Loppukierrosta tuntui kuin rinnat olisivat olleet kipeät ja alavatsaa nippaili tutunoloisesti,olo oli muutenkin väsynyt yms..

No, eräänä päivänä sitten tuntui kova kipu alavatsalla, menkkamaista ja alkoi tulla vuotoa. Menkat oli epänormaalit, yleensä mulla alkaa kerralla vuotaa ihan kunnolla, mut nyt tuli vain tuhrua. Seuraavana päivänä vuoto koveni. Vuodon mukana tuli tummanpunaisia pieniä hyytymiä. Kivut on koko ajan ollut kovempia. Luulen että vuodon värikin oli erilainen kuin aiemmin. Nyt on vuodon 5.päivä ja äsken pyyhkiessä tuli n.1x1 cm kokoinen hyytymä, jossa oli joku säie..Voiko tää olla ollut se alkio tms.?

Mulla on kuitenkin vieläkin nippaillut alavatsaa vieläkin, rintojen kivut hävisi.

Katse on jo käännetty seuraavaan kiertoon, mutta mielessä pyörii tää tapaus, yrittikö meillä jo tärpätä?

Kiitos jo etukäteen jos joku viitsii ajatuksiaan jakaa.

Mulla ollut keskenmenoja joita ei ole kaavittu, silloin veren mukana tulee kaikenlaista "kivaa", hyytymiä, kokkareita, säikeitä... Ollut pitemmillä viikoilla eli 8-12... Jos vuoto pitkittyy niin mene lääkäriin, että kohtu on varmasti tyhjä ettei tule tulehdusta. Yleensä kyllä tyhjenee varmaan.

tätiä ootteleva
No miult on tullu tuollaisii hyytymii vaikkei ole ollut pienintäkään mahdollisuutta et oisin raskautunu. Ehkä siun on parempi olla liikoja asiaa miettimättä ja jättää testit tekemättä, testaa sitten kun aihetta on, menkat myöhässä jne. Parempaa onnea seuraavaan kiertoon.. :flower:

Nimetön

Kiitos vastanneille!
Nyt on kp 6 ja vuoto alkaa loppua. Kummallista kyllä, taas tuhruttaa, mikä ei oo normaalia mulle..
En oo testiä tehnyt, ajattelin että jos siel on jotain ollut, se on tullut jo poiskin. Pitää vaan tosiaan toivoa, että on sit tullut kaikki, eikä aiheuta ongelmia tulevaisuudessa.
Pahoittelut teille keskenmenoistanne.

T.ap

Heippa!

Mulle tuli eilen aamulla keskenmeno,ehti olla vain viikon kuukautiset myöhässä ja nyt on todella kovasti tullut hyytymiä veren seassa ja todella kova kipu on alavatsalla mulla.

Itkettää niin kovasti.Ekaa lasta yritämme ja mulla tämä oli nyt 4keskenmeno ja myoomista johtuva keskenmeno,itkettää todella valtavasti :'(
Rinnat mulla on kipeet vielä,mutta muut oireet ovat jo hävinneet pois.
Itkettää niin kovasti nytten :'(

Yhteistyössä