Oliko tää nyt se limatulppa ja kuulostaako ihan normaalilta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Laskettu aika oli pari päivää sitten, synnytystä ennakoivia oireita ei ole ollut. Tänään sitten juilinut mahaa ja selkää menkkakipumaisesti, ja aiemmin aamulla tuli vessapaperiin ihan aavistuksen verran rusehtavaa.

No, äskettäin vessassa käydessä vessapaperiin tuli ikään kuin isohkompi räkäklöntti, joka kuitenkin oli väriltään rusehtava. Joukossa oli ihan pikkiriikkisen kirkasta verta. Sellainen limainen klönttihän tuo oli.

Eli oliko tuo nyt se limatulppa ja kuulostaako ihan normaalilta?

todennäkösesti kyllä. ei siitä voi erehtyä kun sen näkee. on sillä kokookin sen verran. ja kuulostaa ainakin mun korvaan normaalilta.. jos sitä kirkasta verta tulee vielä, ni soita synnärille.

on varmaan juu. Tosin mä olen synnyttänyt kahdesti eikä mitään erityista tulppaa ole näkynyt kummallakaan kerralla, ainoastaan limaista vuotoa pienillä veriviiruilla sekä kirkasta vuotoja joka kuitenkaan ei ollut lapsivettä vaan kätilön mukaan vain juoksevaa limaa

Eiköhän se sitä ole, ja sitä voi tulla vielä usean päivän ajan. Mulla päivä lasketun ajan jälkeen just kauhet menkkakipumaiset säryt mahassa ja selässä, ja limatulppaa tuli sen 3 päivän ajan. Neljäntenä päivänä tapahtuikin jo kummia! :)

Yhteistyössä