Oliko kiinnostunut vai ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Torvelotyrvelö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Torvelotyrvelö

Vieras
Eilen koulussa eräs todella kaunis tyttö tuli kysymään minulta, että milloin minulla on ruokatunti. Minullahan oli juuri ollut ruokailu ja sanoin sen tytölle.

Olikohan tuo tyttö minusta mukamas kiinnostunut?
Itse olen tällainen pullahtava finninaamainen nörtti ja hän taas on laiha ja tooodella kaunis. Aikaisemmin en ole tytön kanssa ollut missään tekemisissä enkä edes ole häntä nähnyt. Mietin kyllä silloin kun se tyttö tuli juttusilleni, että onkohan tämä nyt muka minusta kiinnostunut, mutta tyrmäsin ajatuksen heti.

En tiedä tyttöjen ajatusmaailmasta yhtään mitään, joten olisin kiitollinen jos joku vaivautuisi auttamaan.

Tuskinpa tytöt huvikseen tulevat vierailta pojilta kyselemään ruokatunneista. Vaikuttaisi siltä, että hän halusi jonkun syyn tulla juttelemaan. Nyt vaan rohkeesti vaikka moikkaat tyttöä kun seuraavan kerran tulee vastaan jossain, ja jos on enemmän aikaa niin mene juttelemaan! :)

Äläkä ole noin ankara itsellesi. Näin tyttönä voin kertoa, että ei kaikilla tytöillä ole samanlainen miesmaku. Ja nörttimäisyys iskee aika moneenkin tyttöön, usko pois! :)

Yhteistyössä