Olihan taas yö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahza
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mahza

Aktiivinen jäsen
19.03.2006
5 120
0
36
Tyttö heräs painajaisiin, otin sen sitten mun viereen nukkumaan. Havahduis jossain vaiheessa siihen ettei tyttö ollu mun selän takana, säikähdin hirveesti. Käänsin päätäni ettiäkseni tyttöä, ja huomasin varpaan mun korvassa |O Oli siis tyttö tallessa ja mä pelästyin kauheesti. Ei meinannu tulla uni silmään.
Kello soi kuudelta, mutta mä heräsin jo puol kuus, eikä enää uni tullu. Nyt väsyttää...

Ei oo ollu helppo yö täälläkään. Pienin rohis koko yön ja itkeskeli välillä.
Minä yskin ja yritin tukehtua ja tehä kuolemaa noin 100 kertaa ja pikkusen väsyttää!
5 jälkee en oo nukkunu yhtään. 6 soi kello. :/

:/

Mie taisin sitte viedä teijän yöunet. Meillä kun kaksoset nukkuivat katkotta pinnasängyssä. Tällaista on tapahtunut meillä alle 5 kertaa, että kumpikin nukkuu katkotta ja tissittä.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

Mie taisin sitte viedä teijän yöunet. Meillä kun kaksoset nukkuivat katkotta pinnasängyssä. Tällaista on tapahtunut meillä alle 5 kertaa, että kumpikin nukkuu katkotta ja tissittä.

no oikeaan osoitteeseen ne unet sit meni. Eikös teillä olla jo yli vuoden, meidän heräilijä on alle. Eli sä sitä unta tarttit enempi ku mä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kohtalotoveri:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

no oikeaan osoitteeseen ne unet sit meni. Eikös teillä olla jo yli vuoden, meidän heräilijä on alle. Eli sä sitä unta tarttit enempi ku mä :D

Juu, ovat pian 1v 5kk. Yleensä kumpiki heräilee öisin useamman kerran. Eli juu, tuli tarpeeseen. :)

Yhteistyössä