Jos olis tullut vaikka eilen niin meillä olis tyttö ollut unilla ennenku koko pikku2 alkoi...
Joo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nyt vasta tajusin että sitähän se meidän kuopus just katteli. taidanpa pistää ylelle palautetta. eipä tosiaan uskois että olympialaiset menee jo lastenohjelmienkin edelle (urheilu- ja digikanavien aikaa kun kuitenkin eletään) kas kun eivät näytä lastenohjelmia yöllä!
aamen tälle... ja meidän jätkä ainakin tykkäs äipän kanssa katsoo avajaisia kun oli kaikenmaailman ilotulituksia jne.Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Joo.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:nyt vasta tajusin että sitähän se meidän kuopus just katteli. taidanpa pistää ylelle palautetta. eipä tosiaan uskois että olympialaiset menee jo lastenohjelmienkin edelle (urheilu- ja digikanavien aikaa kun kuitenkin eletään) kas kun eivät näytä lastenohjelmia yöllä!
Keskeytetään olympialaisten avajaislähetys siksi, että pikku piltit näkevät Pikku Kakkosensa
Digiaikaa eletään juu. On erikseen lastenkanavia, ja boksit joilla voi tallentaa sen yöllä tulevan pikkukakkosen seuraavana päivänä katseltavaksi
Onneksi tätä tapahtuu vain kerran neljässä vuodessa :xmas:
No voih, siinä meni mun aamusurffailuaikani Mitenkähän mä selviinAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ite tein aloituksen aamulla tästä että olympialaisten takia ei tuu pikku kakkosen aamua viikolla...
lapset tutustumaan olympiaurheilun saloihin siksi aikaaAlkuperäinen kirjoittaja Aulis:No voih, siinä meni mun aamusurffailuaikani Mitenkähän mä selviinAlkuperäinen kirjoittaja millipilli:Ite tein aloituksen aamulla tästä että olympialaisten takia ei tuu pikku kakkosen aamua viikolla...
No katsovat usein kesälläkin pikkukakkosta. meillä ulkoillaan paljon, mutta lapset eivät juokse pitkin päivää (ja iltaa ) pihalla yksinään. Meillä on päiväjärjestys johon kuuluu monenlaista toimintaa.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:kattooko teidän lapset telkkarista lastenohjelmia näin kesälläkin?? huudatteko ne pihalta kesken kaiken sisälle tuijottamaan vai eikö muiden lapset ole kesäisin ulkona?