Noo ylläripylläri neidille... turkoosit housut ja punasen siilipaidan. Paljon mörköjä mekon/tunikan, pilkullinen punanen trikoopaita ja kilppari pikkuhousut. Sekä vanhaa mallistoa suoraa 50eurollaAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:noooh, mitäs tilasit????
mihin petyit???
ja tiäkkö, kyselin mittoja, niin meiän esikoinen mahtuukin siihen småfolkin toppaan ja oltiin vähän lindexilläkin, samat sammarilappikset tarttui mukaan ihanat!! ja esikoiselle se keinonahkatakki jota on hinkunut jo kauan...
Niinpä. Siinähän se juju piileekin....onneksi ei kaikki olla samasta muotista. Ihan kivoja ne muutamat tunikat oli, mutta ostamatta jäi -itselle lähinnä Kokeilin sitä nättiä geishatunikaa, joka oli myyjällä itsellään päällä... Kun vedin sen itselleni kokeeksi, niin o-ou eipä sopinutkaan, pitäisi olla enemmän lihaa luitten päällä |OAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no katopa nepeteus vaan meiän aikuisten pukeutumista, eipä olla siinäkään samaa massaa =)
mä voin mielellään antaa sulle lihaa luitten ympärille, niin voisin itekin sopia niihinAlkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Niinpä. Siinähän se juju piileekin....onneksi ei kaikki olla samasta muotista. Ihan kivoja ne muutamat tunikat oli, mutta ostamatta jäi -itselle lähinnä Kokeilin sitä nättiä geishatunikaa, joka oli myyjällä itsellään päällä... Kun vedin sen itselleni kokeeksi, niin o-ou eipä sopinutkaan, pitäisi olla enemmän lihaa luitten päällä |OAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:no katopa nepeteus vaan meiän aikuisten pukeutumista, eipä olla siinäkään samaa massaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kuulostaa hyvältä, mäkin tilasin tosiaan just eilen ne mörkötunikat mut en laita kyllä alle vaaleanpunaista, vaan valkoisen paidan kiva, että kutsut sujui =) juu, siis fridaviolaa pitää kyllä mainostaa, heiltä saa aina tosi hyvää palvelua, kertoi siskostaan, joka mahtui siihen takkiin ja on 10senttiä pidempi kuin mein esikoinen ja kertoi tietysti mitat ja muut, tuli oikein hyvä mieli =)
joo, sekin sopii tosi hyvin!! mä aattelin et ne pilkkulegsut, möröt ja valkonen paita ja niistä lindexin retrofarkuista ostin jo seuraavan koon, ovat niin täydelliset ja sen liivinkin otin, aattelin et ois kiva jonkun småfolkin paidan päällä....Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kuulostaa hyvältä, mäkin tilasin tosiaan just eilen ne mörkötunikat mut en laita kyllä alle vaaleanpunaista, vaan valkoisen paidan kiva, että kutsut sujui =) juu, siis fridaviolaa pitää kyllä mainostaa, heiltä saa aina tosi hyvää palvelua, kertoi siskostaan, joka mahtui siihen takkiin ja on 10senttiä pidempi kuin mein esikoinen ja kertoi tietysti mitat ja muut, tuli oikein hyvä mieli =)
No mä ostin nimenomaan ton mörkötunikan alle sen punasen pilkku trikoon. EI vaaleanpunasta . Musta se oli vaan niin "rohkee" että sopii hyvin meidän J.lle.
Tosi kiva tuon takin kaa teillä
Niin juu ja toihan se myyjä mulle jo pussin tilattuja... pallotunikan, kärpässienipaidan sekä kärppis sukat Pilkkuleggarit jäi meillä nyt ostamatta kylläAlkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:joo, sekin sopii tosi hyvin!! mä aattelin et ne pilkkulegsut, möröt ja valkonen paita ja niistä lindexin retrofarkuista ostin jo seuraavan koon, ovat niin täydelliset ja sen liivinkin otin, aattelin et ois kiva jonkun småfolkin paidan päällä....Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:kuulostaa hyvältä, mäkin tilasin tosiaan just eilen ne mörkötunikat mut en laita kyllä alle vaaleanpunaista, vaan valkoisen paidan kiva, että kutsut sujui =) juu, siis fridaviolaa pitää kyllä mainostaa, heiltä saa aina tosi hyvää palvelua, kertoi siskostaan, joka mahtui siihen takkiin ja on 10senttiä pidempi kuin mein esikoinen ja kertoi tietysti mitat ja muut, tuli oikein hyvä mieli =)
No mä ostin nimenomaan ton mörkötunikan alle sen punasen pilkku trikoon. EI vaaleanpunasta . Musta se oli vaan niin "rohkee" että sopii hyvin meidän J.lle.
Tosi kiva tuon takin kaa teillä
Peesaan, mutsa ne on ihan hirveitä. Retroa?!Alkuperäinen kirjoittaja Nepeteus:Kerran olen kutsuilla ollut ja vieläkin oikeasti ihmettelen, että miten ihmisten maut voi näin poiketa toisistaan. Kamalia vaatteita, paria harvaa poikkeusta lukuunottamatta
Juu samat kamppeet Menadi tai me&iAlkuperäinen kirjoittaja mii:Hetken kesti tajuta, mitä meandi vaatteita.. Me and I kaiketikin sitten...