Oli viimeksi herrasmies

minulla partnerina ;) Kysyi että mikä kumimerkki minulle parhaiten kelpaa? Olin yllättynyt, lähinnä olen ollut otettu jos mies muistaa kumin huomauttamatta ja ostaa ne ettei mun tarvi, vaikka toki tietty käsilaukussani niitä aina kannan! Mutta että saa vielä valita merkinkin!!! Mikä niistä nyt sit paras on?

Minusta ne magic'it on tosi pieniä!!!

Tai siis no joo, musta siis mun miehelläni on ihan perus-kokoinen perus-penis eikä sille kyllä mahdu magic päälle kunnolla. Saa se sen survottua päälleen, mutta ei rullattua juureen asti.

Durexit on isompia, siis tarpeeksi isoja ainakin tuolle minun miehelleni, mutta ne on niiiiin paksuja, ettei niitten kanssa kyllä tunne mitään läpi. Plussa niille kuitenkin myös liukkarista, joka yleensä riittää suunnilleen ekaan 3 vetoon...

Nytten on kokeilussa Näkki juomukondomi. Ihan turhia ne nylpyrät siinä pinnalla. Ei niitä tunne myöskään olevan olemassakaan. Tai en minä ainakaan. Ja litran saa lotrata liukkaria, että se edes luistaa sisään.

Tää liukkari-asia on muutenkin ollu mulle järkytys kun ilman kortsua hommaillessa ei ole ikinä liukkuus-ongelmia ja nyt kortsujen kanssa ei tule mistään mitään... Millähän h.itolla noistakin pääsis eroon...

Yhteistyössä