millipilli
Aloin levittää hoitoainetta hiuksiin jolloin huomasin, että shampootkin on vielä huuhtelematta... no, tuli sitten 2in1 siitä 
Mä en unohda, mutta joskus voin vahingossa pestä kahteenkin kertaan :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:No parempi noinkin. Mulla on ajatukset usein niin seis suihkussa ollessa, et unohdan koko hiusten pesun ja muistan sen vasta kun oon jo pukemassa. (en siis pese joka kerta hiuksia, siksi helpompi ehkä unohtaa )
Joo, tää oli kuitenkin vielä pientäAlkuperäinen kirjoittaja Nellah:sitä se raskaus teettää(siis ihan oikeesti aiheuttaa hajamielisyyttä)
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:no hyvä kun et sentää karvanpoistoainetta päähäs levittäny
joskus unenpöpperössä tulee otettua eka vastaantuleva purkki käteen
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Joo, tää oli kuitenkin vielä pientäAlkuperäinen kirjoittaja Nellah:sitä se raskaus teettää(siis ihan oikeesti aiheuttaa hajamielisyyttä)
esikoista odottaessa meinasin kerran pissata housuun kun unohdin laskea pikkaritkin pöntölle istuessa :ashamed: ja yritin avata kerrostaloasunnon ovea auton avainten "kaukosäätimellä". Huidoin avaimilla hissin ovelta ja ihmettelin kun ovi ei aukee... puhumattakaan siitä kun jätin nenäni jääkaapin oven väliin
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Storytel