Oli taas ihan ajatus mukana suihkureissulla...

• Viestiketjun aloittaja millipilli
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:
No parempi noinkin. Mulla on ajatukset usein niin seis suihkussa ollessa, et unohdan koko hiusten pesun ja muistan sen vasta kun oon jo pukemassa. (en siis pese joka kerta hiuksia, siksi helpompi ehkä unohtaa )
Mä en unohda, mutta joskus voin vahingossa pestä kahteenkin kertaan :ashamed: :whistle:

No, ei ollut mieskään ihan tässä päivässä... soitti äsken ja pyysi laittamaan pakastimen päälle kun tuo pitsaa tullessaan. :D Jos kuitenkin uuni olis kätevämpi...

millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
sitä se raskaus teettää :LOL: (siis ihan oikeesti aiheuttaa hajamielisyyttä)
Joo, tää oli kuitenkin vielä pientä :D esikoista odottaessa meinasin kerran pissata housuun kun unohdin laskea pikkaritkin pöntölle istuessa :ashamed: ja yritin avata kerrostaloasunnon ovea auton avainten "kaukosäätimellä". Huidoin avaimilla hissin ovelta ja ihmettelin kun ovi ei aukee... puhumattakaan siitä kun jätin nenäni jääkaapin oven väliin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
sitä se raskaus teettää :LOL: (siis ihan oikeesti aiheuttaa hajamielisyyttä)
Joo, tää oli kuitenkin vielä pientä :D esikoista odottaessa meinasin kerran pissata housuun kun unohdin laskea pikkaritkin pöntölle istuessa :ashamed: ja yritin avata kerrostaloasunnon ovea auton avainten "kaukosäätimellä". Huidoin avaimilla hissin ovelta ja ihmettelin kun ovi ei aukee... puhumattakaan siitä kun jätin nenäni jääkaapin oven väliin :whistle:
:LOL: sori toi avain oli jo paha.

mä tänään puin poikaa päälle ja puhelin soi samaan aikaan niin eikös mä unohdin et jätkä seisoo ovella täydet ulkovarusteet päälä ennen ku tuli mua kiskomaan hihasta että mihin sä äiti jäit :ashamed:

Yhteistyössä