Nyt kun sit keksis, et mitä siitä tekis Puikot 10-12...Töihin kyl talveks tarvis semmoiset hartia-niska-alueen lämmittimen, mut mimmosen...siihen pitäis ohje ja malli keksiä, ellei joku tiedä, et mistä semmoisen löytäis...
Mie en sieltä oikein mitään kivaa ohjetta löytäny..Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:musta se näytti lehdessä kauniimmalta kuin livenä :snotty: ja valkosta olin ite haaveillu
ja novitan sivuilla on ohjeita
Aikas paksua, 51% akryylia, 18% mohairia, 18% polyamidia ja 13% polyesteriä ja siin on mustia paljetteja seassa =)Alkuperäinen kirjoittaja Kati Kipakka:Minkälaista lankaa se on? Ilmeisesti aika paksua?
Ne Novitan uudet lehdet on täynnä ohjeita...et ilmeisesti oo rekkautunut Novitalle, sillon saa lehtimallit esiin.Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Mie en sieltä oikein mitään kivaa ohjetta löytäny..Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:musta se näytti lehdessä kauniimmalta kuin livenä :snotty: ja valkosta olin ite haaveillu
Enkä ollu aiemmin missään nähny tuota lankaa. Hyllyssä vaan osui silmään ku ohi olin menossa... Oli siinä ihana semmoinen lilahtavakin :heart:
En oo...maksaako sinen rekkautuminen mittää? Tai pitääkö lehteä tilata?Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Ne Novitan uudet lehdet on täynnä ohjeita...et ilmeisesti oo rekkautunut Novitalle, sillon saa lehtimallit esiin.Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Mie en sieltä oikein mitään kivaa ohjetta löytäny..Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:musta se näytti lehdessä kauniimmalta kuin livenä :snotty: ja valkosta olin ite haaveillu
Enkä ollu aiemmin missään nähny tuota lankaa. Hyllyssä vaan osui silmään ku ohi olin menossa... Oli siinä ihana semmoinen lilahtavakin :heart:
Tai ostaa lehti kaupasta seuraavalla kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Ne Novitan uudet lehdet on täynnä ohjeita...et ilmeisesti oo rekkautunut Novitalle, sillon saa lehtimallit esiin.Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Mie en sieltä oikein mitään kivaa ohjetta löytäny..Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:musta se näytti lehdessä kauniimmalta kuin livenä :snotty: ja valkosta olin ite haaveillu
ei kai siellä niitä uusimman lehden ohjeita näy? eli kannattaa se lehti ostaa kaupasta seuraavalla kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:En oo...maksaako sinen rekkautuminen mittää? Tai pitääkö lehteä tilata?Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:Ne Novitan uudet lehdet on täynnä ohjeita...et ilmeisesti oo rekkautunut Novitalle, sillon saa lehtimallit esiin.Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:Mie en sieltä oikein mitään kivaa ohjetta löytäny..Alkuperäinen kirjoittaja Yainaba:musta se näytti lehdessä kauniimmalta kuin livenä :snotty: ja valkosta olin ite haaveillu
Mietinkin just, et minkä mallinen keeppi...ku niitähän on vaikka mimmosia... ja riittäisköhän tuo 2 kerää semmoiseen..Alkuperäinen kirjoittaja kylmä nakki:keeppihän on kyllä kätevä tehdä ilman ohjettakin mä mietin siitä violetista Crystalista itelle boleroa, tai sitten vihreästä Purosta.
esim. täsmmöinen:Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:mikä on keeppi? :ashamed:
En muista...mustaa, valkoista, lilaa ja oiskohan ollu beigeä (ellen ihan väärin muista ) . Nopsaan vaan katsoin mustan ja lilan ja nappsin mukaani =)Alkuperäinen kirjoittaja BR:Minäkin katsoin sitä boleroa uudesta Novitasta. Saatanpa tehdä sellaisen. Oliko Crystalia punaisena?