oli pakko ottaa viinapaukku

Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Edelleen pulloon lämmintä vettä ja sen painat poskee vasten.
ei auta :/
suihkussa suihkuttelin lämmintä ja kylmää vettä poskeen ja autto sen hetken. sit laitoin tosiaa pulloon lämmintä vettä, mut ei se auta ku ihan hetken.

ompa tuttua, täällä särki kanssa hammasta monta viikkoa, hammaslääkärikammosena en uskaltanu mennä lääkäriin, ennenkun en enää jaksanu yksinkertasesti sitä särkyä. Ne otti hampaan pois, ja loppu särky kuin seinään. Selvis syykin siihen särkyyn, hammas oli lohjennu puoliks, ja heilui. Ei siinä ois kuulemma enää paikat auttanu.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:
Edelleen pulloon lämmintä vettä ja sen painat poskee vasten.
ei auta :/
suihkussa suihkuttelin lämmintä ja kylmää vettä poskeen ja autto sen hetken. sit laitoin tosiaa pulloon lämmintä vettä, mut ei se auta ku ihan hetken.
Onko sulla suuvettä? Purskuttele sillä, tai sitten viinaksella ihan purskuttelemalla purskuttele.

purskuttelen viinaksella jos tää paukku ei auta :D
suolavesikin helpottaa, mut vaan hetkeks.. samoin hammaspesu ja purkka sen hampaan päälle. mut ei mikään auta pidemmän päälle. kiva yö edessä |O :snotty:

Mulla alko kans tossa lauantaina hammas oikeen perkuleesti särkemään. Otin buranaa ja painoin lämpimällä ja kylmällä. No auttoi aina hetken.
Sunnuntaina särki jo niin maan helvetisti että piti sairaalan päivystyksestä hakee nappeja. Kipu lähti mut oli niin vahvoja et meni nuppi ihan sekasin :D
Maanantaina soitin hammaslääkäriin ja sain ajan tiistaiksi.
Tulos: Yksi poskkihammas mulla nykyään vähemmän! Oli niin paskana että lekuri veti koko hampaan irti :ashamed:
No enää ei satu =)

Onko siinä ihan näkyvä reikä?

Laita siihen neilikkaa tai suolaa vähän.

Mie aikanaa ite sorkin yhtä reikaa hammastikulla ja harjasin hampaita ihan hulluna lopputulos -> istuin suihkussa itkin ja hampaasta tuli verta niin jumalattomasti etten ikinä oo nähny niin paljon tulevan, mutta särky loppu

mä luulen et multa kans vedetään toi pois. on lohjennu jo aikaa sitten :ashamed: mut nyt vasta alko särkemään. tuntuu et heiluu, mut voi olla et kuvittelen. mulla on niin hirvee hammaslääkärikammo et viimekskin samaisessa tilanteessa (tosin "vaan" reikä kyseessä ) mies tilas mulle hammaslääkärin ku en ite pystyny kun aloin vaan hysteerisenä itkeen ja täriseen :ashamed:

Yhteistyössä