Oli pakko mennä pois,huono olo tuli:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
kiitoksia aika monille tuesta,sain opamoxia,huomenna lääkärille :hug:

Siis 10 minuuttia aloituksesta soitit ja olit jo lääkärillä ja jopa päivystyksessä, jossa ainakaan Helsingissä ei anneta mitään Opamoxiin viittaavaakaan. Olet kyllä uskomaton tarinoitsija :o

Kyllä päivystyksestä saa Opamoxia... Been there, done that.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
kiitoksia aika monille tuesta,sain opamoxia,huomenna lääkärille :hug:

Siis 10 minuuttia aloituksesta soitit ja olit jo lääkärillä ja jopa päivystyksessä, jossa ainakaan Helsingissä ei anneta mitään Opamoxiin viittaavaakaan. Olet kyllä uskomaton tarinoitsija :o

Kylläpäs annetaan. Opamox on aivan tavallinen rauhoittava lääke ja juuri tuota useat lääkärit tarjoavat paniikkiin. Meinasitko että, lääkäri passittaisi kotiin ilman lääkitystä?

Mutta Savanna, itse kyllä kaivat omaa kuoppaasi. Ennen kuin etsit helpotusta lääkkeistä niin muuttaisit elämääsi ja sen sisältöä sekä rytmiä selkeämmäksi ja seesteisemmäksi.

Alkuperäinen kirjoittaja anna:
Mutta Savanna, itse kyllä kaivat omaa kuoppaasi. Ennen kuin etsit helpotusta lääkkeistä niin muuttaisit elämääsi ja sen sisältöä sekä rytmiä selkeämmäksi ja seesteisemmäksi.

Paniikkihäiriö voi tulla kenelle vain, millaisessa tilanteessa vain. Ei kannata syyllistää.

Nyt onneks kohta lääkäri,puhun hänelle kaikki painavia asioita.Eilen oli jotain kamala se kohtaus ja katsotaan pystyynkö tänään töihin mennä vai ei,ainakin opamox autoi hyvin eilen,mutta se voi alkaa milloin vaan,viimeks sellainen kohtaus mulla oli noin puoltoista vuotta sitten :/
Monista asioista huoli vaan,vaikka yritänkin olla aina positiivisellä mielellä,mutta eilen jo ajatukset menivat sekaisin

Yhteistyössä