Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu-x:
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Liekö kohta sieltä yksityiseltäkään apua nopeasti saa, jos lakkoon menevät totaalisesti nuo hoitajat...
EI varmaan tässä tilanteessa, mutta myöhemmin kun sairaalat yksityistetään, niin saavatpa sitten tapella palkoistaan firmojen kanssa eikä kiristämällä ihmishengillä.
*vihainen*
onpa lapsellista ajatella, et hoitajat ei sais mennä lakkoon / uhata irtisanoutumisella jos palkka on ihan paska verrattuna työn määrään/laatuun. Kumma että IHMISET SYYTTÄÄ HOITAJIA SIITÄ ETTÄ NE IRTISANOUTUU JOS EIVÄT SAA PAREMPAA PALKKAA!... ehkä kannattais miettiä ketä syyttää, hoitajia vai hallitusta? kuka niitten hoi
tsujen palkat maksaa?
jos hoitoala ois miesvaltainen, tällasia palkkoja ei olis, ainakin ne olis aikaa sitten korotetut
Nyt sä missasit mun pointin. Lakkoilkaa vaan. Mä toivon, et Suomikin siirtyy pian Amerikan malliin, jossa vakuutusten kautta päästään hoitoon, jos päästään. Mitä rikkaampi on, sitä parempi on hoito.
SItten voitte tienata mun puolesta vaikka timantteja, mutta ette revi niitä muiden kustannuksella, verovaroin ja kuolemanuhalla.