Oli kyllä taas niin hyvä aamupala..

• Viestiketjun aloittaja Minä vaan
  • Ensimmäinen viesti
Minä vaan
Söin aamupalaks 9 konvehtia... prkl, miks piti ottaa toi rasia eilen äidiltä... nyt lykkäsin loput kaappiin ja sanon miehelle et syö ne, mä en enää halua.. noissakin jo yli 300kcal.. eipähän tarvi muuta aamupalaa ajatella.. :( kamalaa kun on niin kiinni karkissa...

äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:
Söin aamupalaks 9 konvehtia... prkl, miks piti ottaa toi rasia eilen äidiltä... nyt lykkäsin loput kaappiin ja sanon miehelle et syö ne, mä en enää halua.. noissakin jo yli 300kcal.. eipähän tarvi muuta aamupalaa ajatella.. :( kamalaa kun on niin kiinni karkissa...
mulla pullaa ja kokista..suklaan syön kohta....huoh...niiiin addikti herkkuihin...

Minä vaan
"ihana" huomata että on muitakin makean himoisia.. lohduttavaa... vaikka tiedän ettei se sinänsä hyvä homma ole... hmmm.. olen tässä tiputtanut vuoden aikana 30kg ja tiedän kyllä miten syödä terveellisesti, mutta jos kotona on jotain hyvää, syön sitä silti :( eli ois pitäny vaan kieltäytyä tuostakin suklaarasiasta.... :( no nyt en kyllä ota enempää sieltä..

ppppppppp
Älkää ostako/ottako niitä herkkuja kotiin! Mulla ei ainakaan itsekuri kestä, jos kaapissa on jotain hyvää, mutta kaupassa ostamatta jättäminen ON mahdollista.

Kun syötte kunnon aamiaisen, voitte paremmin. Eli pahinta on juuri korvata hyvä aamiainen jollain suklaalla, mulla ainakin on niin huono olo parin tunnin päästä, ettei oo tosikaan...

Yhteistyössä