Oli ihana nähdä oma laps

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Neiti on ollu kohta 5 viikkoa isänsä luona ja tänään kävi kotona mummin kans jonka luona on nyt hoidossa ja voi vietävä ku oli ihana nähdä mulle rakkain ihminen edes tunnin ajan.

Onneks tää kärsimysloma loppuu pian.

mä saan tänään lapseni kotiin kun on ollut reissussa iskällä ja mummulassa yms.. :heart:
ollu toisaalta ihanaa omaa aikaa ja siloti samalla aivan järjetön ikävä.. ei oo helppoa tää äitinä olo :D

Niin ja siis on isällään oikeudenmääräämän kesäloma-ajan joten se on yks hailee pystytäänkö me neidin kans miten oleen erossa toisistamme. Nyt isällä oli menoa joten hän vei tyttäremme äidilleen hoitoon.

Ikää neidillä on nyt 11v.

Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
mä saan tänään lapseni kotiin kun on ollut reissussa iskällä ja mummulassa yms.. :heart:
ollu toisaalta ihanaa omaa aikaa ja siloti samalla aivan järjetön ikävä.. ei oo helppoa tää äitinä olo :D

Nää kesät on ollu ihan kauheita meillä ja toivon et tää touhu loppuis vihdoin ens keväänä ku neidille tulee se 12v täyteen et pakkohan tuota lastakin on ruveta jossain vaiheessa kuuntelemaan. Ei tää voi jatkua näin loputtomiin kuitenka.

Alkuperäinen kirjoittaja DD:
onkos toi lapselle kärsimystä? miten se viihtyy isällään?
eikös vois kesälläkin olla vaikka 2krt 2viikkoa?

No ei halua noin pitkiä aikoja olla erossa äidistään. Voishan sitä jakaa noi vaan ku isänsä ei halua niin nyt on ollu sit näin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mia:
Miten oikeudessa voidaan tehdä tuollaisia päätöksiä!?? 5 viikkoa ettei ole välissä luonasi ollenkaan. Aivan käsittämätöntä!

Se oli mun moka ku en tajunnu vaatia siihen päätökseen et laps olis tuona loma-aikana joka toinen viikonloppu mulla ja siks isänsä lukee päätöstä näin. Mä siis ite suostuin et hän voi olla isänsä kanssa loma-aikana pidemmänki ajan, mutta en tosiaan tajunnu et siitä lomasta saatetaan sit tehdä tällasta lapselle.
En väitä että hänen isänsä olisi huono isä, mutta lasta tulis kuunnella, eikä pakolla pakottaa.
Isänsä vois pitää yhteyttä lapseensa muutenki ku vaan noina ajankohtina mitkä on paperille määrätty, mutta eipä pidä.

Alkuperäinen kirjoittaja äippä:
missä käräjäoikeudessa tollasta päätetään koska täällä se on kesällä 2 viikkoa kesäloman aikana asutaan helsingissä

Se voidaan päättää ihan missä käräjäoikeudessa tahansa ku sinne menään huoltajuuskiistan vuoks asioita vääntämään

Yhteistyössä