Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM:ne on vaan ENNUSTEITA.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Juuh, ostin aurinkolasit B)
Alkuperäinen kirjoittaja häh:missä sääennusteessa muka noin lämmintä luvataan?
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja HUOM:ne on vaan ENNUSTEITA.
Kyllä ne niissä aika usein onnistuu, nykyään
OK, ollaan sitten masentuneita, koska ne on vaan ennusteita. Ei tule kevät koskaan. Ei ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja HUOM:ne on vaan ENNUSTEITA.
OK, ollaan sitten masentuneita, koska ne on vaan ennusteita. Ei tule kevät koskaan. Ei ikinä.
Alkuperäinen kirjoittaja aminn:iltalehdsen sivulla itä suomessa vaan 5
Alkuperäinen kirjoittaja bb:Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja HUOM:ne on vaan ENNUSTEITA.
Pääsiäisen aikana sääennuste muuttui parin tunnin välein ja joka uutisissa oli erilainen ennustus, joten ihan siksi noihin kannattaa suhtautua varauksella. Mutta ei pessimismiin silti kannata ryhtyä. Kylläse kevät tulee, jos ei ensiviikolla niin myöhemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:Alkuperäinen kirjoittaja aminn:iltalehdsen sivulla itä suomessa vaan 5
Me ollaankin etelärannikolla.
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulle kelpaa, olen yleistyytyväinen säähän, kaikki käy, kaikissa säissä on puolensa*ammattitauti*
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulle kelpaa, olen yleistyytyväinen säähän, kaikki käy, kaikissa säissä on puolensa*ammattitauti*
Ohhoh.
Mietin miten kaikki säät kelpaa yhtä lailla, mikä on ammattisi, miten siihen liittyy sää ja sekin palasi mieleeni, että eläkepommikin on sinun syysi.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulle kelpaa, olen yleistyytyväinen säähän, kaikki käy, kaikissa säissä on puolensa*ammattitauti*
Ohhoh.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mietin miten kaikki säät kelpaa yhtä lailla, mikä on ammattisi, miten siihen liittyy sää ja sekin palasi mieleeni, että eläkepommikin on sinun syysi.Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Miten niin?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Minulle kelpaa, olen yleistyytyväinen säähän, kaikki käy, kaikissa säissä on puolensa*ammattitauti*
Ohhoh.
![]()