Olettekos katsoneet loppuviikon ja ensi viikon sääennustetta...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huom
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Huom

Aktiivinen jäsen
06.04.2010
2 136
0
36
Taitaa se kevät sieltä tulla! Viikonloppuna 12 astetta ja ensi viikolla jo 14-15. Mahtavaa!

No, tänään meillä oli pihalla muutama peippo. Olivat raukat vähän ihmeissään lumikinoksen päällä istuessaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM:
ne on vaan ENNUSTEITA.

Kyllä ne niissä aika usein onnistuu, nykyään

OK, ollaan sitten masentuneita, koska ne on vaan ennusteita. Ei tule kevät koskaan. Ei ikinä.

Pääsiäisen aikana sääennuste muuttui parin tunnin välein ja joka uutisissa oli erilainen ennustus, joten ihan siksi noihin kannattaa suhtautua varauksella. Mutta ei pessimismiin silti kannata ryhtyä. Kylläse kevät tulee, jos ei ensiviikolla niin myöhemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja bb:
Alkuperäinen kirjoittaja Huom:
Alkuperäinen kirjoittaja HUOM:
ne on vaan ENNUSTEITA.

Kyllä ne niissä aika usein onnistuu, nykyään

OK, ollaan sitten masentuneita, koska ne on vaan ennusteita. Ei tule kevät koskaan. Ei ikinä.

Pääsiäisen aikana sääennuste muuttui parin tunnin välein ja joka uutisissa oli erilainen ennustus, joten ihan siksi noihin kannattaa suhtautua varauksella. Mutta ei pessimismiin silti kannata ryhtyä. Kylläse kevät tulee, jos ei ensiviikolla niin myöhemmin.

Tai viimeistään kesäkuussa

No ei kyllä meille päin lupaa kuin vesisadetta ja muutamaa plusastetta. No joo voihan senkin kevääksi laskea, mutta en minä vettä ja loskaa kyllä kaipaisi enää yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Minulle kelpaa, olen yleistyytyväinen säähän, kaikki käy, kaikissa säissä on puolensa :D *ammattitauti*
:o Ohhoh.
Miten niin? :)
Mietin miten kaikki säät kelpaa yhtä lailla, mikä on ammattisi, miten siihen liittyy sää ja sekin palasi mieleeni, että eläkepommikin on sinun syysi.

Minulle kelpaa, olen yleistyytyväinen säähän, kaikki käy, kaikissa säissä on puolensa :D *ammattitauti*
:o Ohhoh.
Miten niin? :)
Mietin miten kaikki säät kelpaa yhtä lailla, mikä on ammattisi, miten siihen liittyy sää ja sekin palasi mieleeni, että eläkepommikin on sinun syysi.

:D ai ihana. Minä olen niin laiskanpulskea ihminen, että olipa sää mikä hyvänsä, se passaa minulle, kaikki käy, jos sataa, se on luonnolle hyväksi, jos paistaa, minä tykkään :) pistän yyn sulle

Yhteistyössä