Oletteko uteliaita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Käyttekö katsomassa välillä esim. vanhojen kavereiden tai exien facebook sivuja (jos eivät ole kavereita, mutta heillä näkyy tiedot ja kuvat kaikille)?

Mä olen kai tosi utelias, mut käyn joskus katselemassa. Ihan kuin millään olisi mitään väliä. Mut jotekin vaan haluaa teitä miten menee, siltikään en kaveri heidän kanssaan halua olla.

Onko outoa jos katson välillä exäni sivuja? Mitään kaipuuta häneen ei ole, vaan ihan muuten vain (ja jos totta puhutaan niin mua ällöttää koko mies niin on kiva katsoa kun hänellä menee huonosti, nyt on siis mennyt huonosti)

En taida olla noilla kriteereillä. Entisten kavereiden kuulumiset ei kiinnosta koska jos ne on entisiä kavereita on siihen syy. Eksien kanssa en ole kuin yhden kanssa tekemisissä ja ollaan hyvissä väleissä ja ystäviä joten tiedän hänen kuulumiset ilman vakoiluakin. Muiden eksien kuulumiset ja kyttäämiset ei kiinnosta.

En todellakaan ole! Facebookin poistin käytöstä juurikin siitä syystä, että huomasin olevan "kavereita", jotka vain kyttäsivät tekemisiäni.
Tulin tulokseen, että ne, joiden todella tarvitsee tietää asioistani ovat tekemisissä kanssani puhelimitse sekä kasvotusten. Enkä ole katunut päätöstäni hetkeäkään. )

en ole kiinnostunut. Muutama exä nyt on fb kavereina, mut kavereita ollaan muutenkin. Niitä joiden kaveri en tosielämässä ole, niin ei niiden asiat muutenkaan kiinnosta/ en jaksa stalkata kun ei kiinnosta :D

Myönnän olevani utelias, mutta en todellakaan kurki ihmisten fb:tä elleivät ole kavereita. Ja silloin ei ole edes tarve "kurkkia" kun tietää asioista muutenkin.

Mutta semmoset mua aina kiinnostaa julmetusti, mitä jollekin mun kaverin kaverille, naapurille, sukulaiselle tms. tapahtuu. Eli jos kaveri kertoo että naapurin isäntä jäi vaimollee rysän päältä kiinni pettämisestä niin takuulla kyselen myöhemmin että mitä naapurille kuuluu, onko uusia käänteitä tarinassa. Että sillalailla utelias, mutta oikeastaan ihan vieraita ihmisiä kohtaan. En tiiä onko se sitten hyvä vai huono.. :D

Mä olen todella utelias. Siis haluan tietää kaikesta kaiken. :) Pidän korvani auki ja todellakin käyn kyttäämässä kaikkien mahdollisten fb profiilit yms.

Mutta en kuitenkaan jaa tietoani eteenpäin, enkä jaksa kuunnella toisten selontekoa (ainakaan jos se kerrotaan isona juoruna) muiden asioista. Eli juoruilua inhoan!

Yhteistyössä