"nolaa" lapset ensin, laita ne kuponkien kans kaupoilleAlkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Mä olin ihan varma,että tää on kusetusta, oli pakko käydä tarkistamassa ihan itse, aattelin, että tää on joku ryhmävedätys... Ja itse asiassa, vieläkin epäilyttää, vaikka itse sen siellä seppälän sivuilla näin.
kyllä mulla ainakin tulee ihan toi kuponkiAlkuperäinen kirjoittaja tuleva mami:Soitin mun äidille ja pyysin tulostamaan niin tulee kuulemma vaan tyhjä sivu.
No, mulla ei oo tulostinta, joten joudun joka tapauksessa passaamaan tän...Alkuperäinen kirjoittaja joo:"nolaa" lapset ensin, laita ne kuponkien kans kaupoilleAlkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Mä olin ihan varma,että tää on kusetusta, oli pakko käydä tarkistamassa ihan itse, aattelin, että tää on joku ryhmävedätys... Ja itse asiassa, vieläkin epäilyttää, vaikka itse sen siellä seppälän sivuilla näin.
Siel on ruuhkaa kun kaikki plussalaiset ryysii sinne tulostamaan kuponkeja.Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Kun laitan googleen seppälä ja yritän mennä sivulle, jota ensimmäiseksi ehdotetaan, tulee mustaa ja kyltti seppälä. Keskelle ilmestyy pieni pyöreä rengas ja samantien tipahdan netistä pois. Kokeiltu nyt kolme kertaa.
Mä yritin tulostaa linkistä suoraan ja paperille tuli vain ylä- ja alatekstit (ylhäällä otsikko ja alalaidassa osoite ja pvm). MUTTA! Sitten tallensin kuvan tietokoneelle, ja tulostin sitten , niin johan onnistui!Alkuperäinen kirjoittaja ei voi mitään:Mulla ei aukee seppälän sivut ollenkaan ja tosta linkistäkin kun yritän tulostaa,paperi tulee tulostimen läpi tyhjänä;ei siis tulostu mitään (ja mustetta on!)
Niinpä =)Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:Siel on ruuhkaa kun kaikki plussalaiset ryysii sinne tulostamaan kuponkeja.Alkuperäinen kirjoittaja Leija:Kun laitan googleen seppälä ja yritän mennä sivulle, jota ensimmäiseksi ehdotetaan, tulee mustaa ja kyltti seppälä. Keskelle ilmestyy pieni pyöreä rengas ja samantien tipahdan netistä pois. Kokeiltu nyt kolme kertaa.
Eikohän se tarkoita aina yhtä ostokertaa...ei ne pystyis millään tarkkaileen kuka on ostanut mitä ja millonAlkuperäinen kirjoittaja vieras:mitenkähän ne pystyy muka tarkkailemaan kuinka monta kertaa joku käy hakemassa kun tulostaa 10 kuponkia?
Kun on vaan 1 kuponki/asiakas
Eikös oulussa ole kolme? Isollakadulla, stokkalla ja lyötyssä.Alkuperäinen kirjoittaja Madrigal:kyllä se ihan seppälän sivuilta löytyy. täytyypä käydä tulostamassa porukoilla, kun itsellä tulostinta ei ole..ja mars seppälään =)
Niin ja kiitoksen avauksen aloittajalle hyvästä vinkistä! meillä oulussa 2 seppälää, molempiin siis
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi mitään:Mulla ei aukee seppälän sivut ollenkaan ja tosta linkistäkin kun yritän tulostaa,paperi tulee tulostimen läpi tyhjänä;ei siis tulostu mitään (ja mustetta on!)
Sitä "nappia" painoin, jossa oli teksti "tulosta"Alkuperäinen kirjoittaja vieras:onks siihen joku kikka mitä pitäis tehdä????
Mitä näyttää tulostuksen esikatselu? Tiedosto, tulostuksen esikatseluAlkuperäinen kirjoittaja ei voi mitään:Mulla ei aukee seppälän sivut ollenkaan ja tosta linkistäkin kun yritän tulostaa,paperi tulee tulostimen läpi tyhjänä;ei siis tulostu mitään (ja mustetta on!)
Kaikki ale tuotteet.Alkuperäinen kirjoittaja kati1974:onkohan siellä joku määrätty rekki, mistä saa ottaa, vai KAIKKI ale tuotteet?