Oletteko tietoisia tästä?

• Viestiketjun aloittaja joo
  • Ensimmäinen viesti
joo
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mä olin ihan varma,että tää on kusetusta, oli pakko käydä tarkistamassa ihan itse, aattelin, että tää on joku ryhmävedätys... Ja itse asiassa, vieläkin epäilyttää, vaikka itse sen siellä seppälän sivuilla näin.
"nolaa" lapset ensin, laita ne kuponkien kans kaupoille :D

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mä olin ihan varma,että tää on kusetusta, oli pakko käydä tarkistamassa ihan itse, aattelin, että tää on joku ryhmävedätys... Ja itse asiassa, vieläkin epäilyttää, vaikka itse sen siellä seppälän sivuilla näin.
"nolaa" lapset ensin, laita ne kuponkien kans kaupoille :D
No, mulla ei oo tulostinta, joten joudun joka tapauksessa passaamaan tän...

Kun laitan googleen seppälä ja yritän mennä sivulle, jota ensimmäiseksi ehdotetaan, tulee mustaa ja kyltti seppälä. Keskelle ilmestyy pieni pyöreä rengas ja samantien tipahdan netistä pois. Kokeiltu nyt kolme kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Kun laitan googleen seppälä ja yritän mennä sivulle, jota ensimmäiseksi ehdotetaan, tulee mustaa ja kyltti seppälä. Keskelle ilmestyy pieni pyöreä rengas ja samantien tipahdan netistä pois. Kokeiltu nyt kolme kertaa.
Siel on ruuhkaa kun kaikki plussalaiset ryysii sinne tulostamaan kuponkeja.

Jode
Alkuperäinen kirjoittaja ei voi mitään:
Mulla ei aukee seppälän sivut ollenkaan ja tosta linkistäkin kun yritän tulostaa,paperi tulee tulostimen läpi tyhjänä;ei siis tulostu mitään (ja mustetta on!)
Mä yritin tulostaa linkistä suoraan ja paperille tuli vain ylä- ja alatekstit (ylhäällä otsikko ja alalaidassa osoite ja pvm). MUTTA! Sitten tallensin kuvan tietokoneelle, ja tulostin sitten , niin johan onnistui!
Ja heti tuli kerralla 9 lompakkokoon kuponkia. (Äiti on tulossa kylään jospa se tulis auttaan mua "tuhlaamisessa")

joo
Alkuperäinen kirjoittaja Leija:
Siel on ruuhkaa kun kaikki plussalaiset ryysii sinne tulostamaan kuponkeja.
Niinpä =)

diipadaa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mitenkähän ne pystyy muka tarkkailemaan kuinka monta kertaa joku käy hakemassa kun tulostaa 10 kuponkia? :eek:
Kun on vaan 1 kuponki/asiakas
Eikohän se tarkoita aina yhtä ostokertaa...ei ne pystyis millään tarkkaileen kuka on ostanut mitä ja millon

Minä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Madrigal:
kyllä se ihan seppälän sivuilta löytyy. :) täytyypä käydä tulostamassa porukoilla, kun itsellä tulostinta ei ole..ja mars seppälään =)
Niin ja kiitoksen avauksen aloittajalle hyvästä vinkistä! meillä oulussa 2 seppälää, molempiin siis
Eikös oulussa ole kolme? Isollakadulla, stokkalla ja lyötyssä.

vieras
Eihän tuo VOI olla totta, kaikki seppälät tyhjenis vauhdilla kun/jos voi tulostaa vaikka sata lappua per ihminen. Ja koko suku kun tekee saman ni nehän tyhjenee heti - ai juu mutta ne koskikin VAIN aletuotteita...no ne loppuu kyllä parissa tunnissa...

vieras
Mulla ei aukee seppälän sivut ollenkaan ja tosta linkistäkin kun yritän tulostaa,paperi tulee tulostimen läpi tyhjänä;ei siis tulostu mitään (ja mustetta on!)

sama juttu täällä tulee vain teksi ylös ja alas sivulla, ei sitä kuponkia. onks siihen joku kikka mitä pitäis tehdä????

Mitä näyttää tulostuksen esikatselu? Tiedosto, tulostuksen esikatselu

hymy
Leikkaatteko te pienemmäks niitä kuponkeja vai A4-kokoisenako viette kauppaan?
Mä leikkasin pienemmäks ku tulostin 2kuponkia/paperi...

Kiitos ap:lle,kohta lähden shoppaamaan ;-)

Yhteistyössä