oletteko te muut aina ihan cool

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bdt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

bdt

Vieras
jos tapaatte jonkun kivan miehen. Maltatte odottaa etta HAN ottaa yhteytta etteka heti kayta kaikkia kontaktikanavia seuraavana paivana jotta tavoitatte tyypin. Itse olen aika kiihkeaa sorttia, en millaan malta odottaa etta minuun otetaan yhteytta...

Juu ei oo tavinnu itse yhteyttä ottaa vaan odotellu et toinen soittaa - aina. Kerran kävi jopa niin et tyyppi jonka tapasin laivalla oli ottanu mun tiedot selville laivayhtiön kirjoilta ja soitti sitte et voidaanko tavata uudestaan :D

En oo ikinä laittanu miehelle viestiä et haluuko se tavata uudestaan. Jos sieltä ei tuu mitään niin ok ei haluu tavata ja seki ok. En tosiaankaan ala roikkumaan - meressä on kaloja kun yks menee toinen tulee :D

Aina yrittäisin tuollaisessa tilanteessa olla miestä nopeampi! :xmas: Kätevä tapa karsia pois liian perinteiset tyypit, joille aloitteellinen akka on kauhistus! Sellaiset olisivat joka tapauksessa jatkosuunnitelmien kannalta hyödyttömiä... en kestäisi.
a080.gif

Aika hyvä juttu oli myös kun oli yhden kivan miehen luona ja jätin sille puhelinnumeron :) no se ei soitanu enkä sitte ajatellu sitä sen koommin. No olin tavannu yhden jonka kanssa oli vähän vakavampaa niin tämä eka tyyppi soitti et oli laittanu lapun jossa mun numero talteen kirjekuoreen ja hukannu sen :) ja nyt oli löytäny et oli niin kivaa meillä (en mee yksiyiskohtiin miten kivaa) et olis tosi kiva tavata ja sillee ja siitä eka kerrasta oli kai puoli vuotta tjtn :D

Yhteistyössä