oletteko pettäneet miestänne?

  • Viestiketjun aloittaja muse
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.09.2006 klo 12:44 mixu kirjoitti:
Petin, oltiin eroamassa ja oletan mieheni pettäneen minua. Huomasin että se ei tuntunut miltään vaikka olin ihastunut tähän ihmiseen. Huomasin että rakastan nykyistä miestäni eikä muut tunnu miltään...
Minulle käynnyt samallalailla kun sinulle,paitsi emme edes olleet eroamassa,mutta ihastuin toiseen ja tapailtiin 2kk ja huomasin rakastavani omaa miestäni! Kai me tarvitaan jotakin tällästä tapahtuvaa että ymmärretään ketä rakastetaan.
jos kiinostaa vaihtaa ajatuksia asiasta niin laitappa osotetta niin otan yhteyttä. :)
 
Jenni
En ole pettänyt enkä tule pettämään. Ja pystyn oleen asiasta 100% varma. Mun mielestä se on niin että jos pettäisin miestäni niin pettäisin poikani siinä samalla. Ja kuinka sen jälkeen voisin enää niihin silmiin katsoa?
 
Petin miestäni viikko sitten.toinenkin mies petti vaimoaan,tai puolisoaan.en tiedä onko naimisissa,ainakin oli varattu.kadun kosvasti,mutta oli kivaa olla hetken jotain mitä kotona en ole eli NAINEN.miehelleni en meinaa kertoa.Tuskin sekään mies naiselleen kertoo.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2006 klo 19:23 mää kirjoitti:
Pelkkä toisen ajattelu seksuaalisessa mielessä on pettämistä!!!!!
Jos näin on niin olen sitten pettänyt miestäni MOOONTA kertaa unissani :LOL: mielestäni ajatusmaailma ja teko ovat kaksi eri asiaa. ihmisethän nyt miettii kaikenlaista päänsä sisällä, mietipä kirjailijoita, mitäpä niidenkin kirjaoista tulis jos tuollaset asiat kiellettäisiin pään sisältä!!! maailmassa ois monta tosi ahdistunutta ja turhaa syyllisyyttä kokevia ihmisiä! joten pysykäämme ajatustasolla.... en ole pettänyt enkä petä mutta kaikenlaisia yöllisiä fantasioita myönnän silti nähneeni
 
Aiemmissa suhteissani olen pettänyt enkä todellakaan ole siitä ylpeä!! Nyt lasten isää en ole pettänyt eikä tulisi mieleenkään!!!!! On hyvä mies, hyvä perhe-elämä niin vaakakupissa on liian paljon menetettävää hairahduksen ja hetken huuman vuoksi.
 
Puutteessa
voi ku munkin mies tois kukkii...meil ei oo ollu seksii ku 4 kertaa vikan puolentoista vuoden aikana. Ja nyt töissä eräs ihminen on ollut ajatuksissa jo parin kuukauden aikana.. tekis niin mieli suudella sitä...mut sit tosiaan tulis syyllisyyden tunne.. ois pettänyt omaa miestä ja omaa poikaa. En tiiä mitä tehdä. Mua ahistaa tää koko tilanne.
 
Puutteessa
voi ku munkin mies tois kukkii...meil ei oo ollu seksii ku 4 kertaa vikan puolentoista vuoden aikana. Ja nyt töissä eräs ihminen on ollut ajatuksissa jo parin kuukauden aikana.. tekis niin mieli suudella sitä...mut sit tosiaan tulis syyllisyyden tunne.. ois pettänyt omaa miestä ja omaa poikaa. En tiiä mitä tehdä. Mua ahistaa tää koko tilanne.
 
Puutteessa
voi ku munkin mies tois kukkii...meil ei oo ollu seksii ku 4 kertaa vikan puolentoista vuoden aikana. Ja nyt töissä eräs ihminen on ollut ajatuksissa jo parin kuukauden aikana.. tekis niin mieli suudella sitä...mut sit tosiaan tulis syyllisyyden tunne.. ois pettänyt omaa miestä ja omaa poikaa. En tiiä mitä tehdä. Mua ahistaa tää koko tilanne.
 

Yhteistyössä