Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Siis sellaisia kertakäyttöisiä?
Just niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Siis sellaisia kertakäyttöisiä?
Just niitä.
Ei olla pesty koska ne ovat "kertakäyttöisiä".
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Siis sellaisia kertakäyttöisiä?
Just niitä.
Ei olla pesty koska ne ovat "kertakäyttöisiä".
Kierrätykseen vietäessä pitäis olla puhtaina.
Tuohon meidän tiskialtaan alla olevaan roskikseen kelpaa pesemättäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Kierrätykseen vietäessä pitäis olla puhtaina.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tuohon meidän tiskialtaan alla olevaan roskikseen kelpaa pesemättäkin.Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Kierrätykseen vietäessä pitäis olla puhtaina.
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Jos kerran putsaatte niin miksi ette käytä niitä uudestaan? Irtooko niistä jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:mä en ymmärrä kierrätystä jossa joudutaan tuhlaamaan toisia luonnovaroja jotta saadaan yksi kierrätettyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Jos kerran putsaatte niin miksi ette käytä niitä uudestaan? Irtooko niistä jotain?
En tiedä irtoaako mitään, vaikka käyttäiskin uudelleen. Mulla on niin harvoin noille käyttöä, etten säästele vaan vien metallikeräykseen. Sitä varten niitä putsaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:mä en ymmärrä kierrätystä jossa joudutaan tuhlaamaan toisia luonnovaroja jotta saadaan yksi kierrätettyä.
Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja The Maiden:Jos kerran putsaatte niin miksi ette käytä niitä uudestaan? Irtooko niistä jotain?
En tiedä irtoaako mitään, vaikka käyttäiskin uudelleen. Mulla on niin harvoin noille käyttöä, etten säästele vaan vien metallikeräykseen. Sitä varten niitä putsaan.
Itse monesti laatikkoruoat paistan noissa foliovuoissa. Laitan pari pakkaseen laiskan päivän varalta tai kuljetan valmista ruokaa esim. mökille.
Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:mä en ymmärrä kierrätystä jossa joudutaan tuhlaamaan toisia luonnovaroja jotta saadaan yksi kierrätettyä.
Mikä kierrätys onnistuu tuhlaamatta jotain muuta luonnonvaraa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:Alkuperäinen kirjoittaja Mystery:Alkuperäinen kirjoittaja Ekosysteemi:mä en ymmärrä kierrätystä jossa joudutaan tuhlaamaan toisia luonnovaroja jotta saadaan yksi kierrätettyä.
Mikä kierrätys onnistuu tuhlaamatta jotain muuta luonnonvaraa?
tarkoitankin sitä moninkertaista pesemistä ja puunaamista mikä tulee ennenkuin siitä onnettomasta foliovuokasta pystytään tekee mitään. järjetöntä. kanattaa välttää tuollaisten tuotteiden ostoa ja käyttöä ja panostaa kestävämpiin tuotteisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kierrätykseen riittää HUUHDOTTU. Sama pätee lasi- ja maitopurkkien yms. kierrätykseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Kierrätykseen riittää HUUHDOTTU. Sama pätee lasi- ja maitopurkkien yms. kierrätykseen.
Ok, meillä on vain satunnaisesti maksalaatikkoa, se lähtee ihan puhtaaksi vain kevyesti huuhtelemallaAlkuperäinen kirjoittaja Draumsyn:Foliovuoista ei kyllä huuhtelemalla irtoa mitään (paitsi ihan poikkeustapauksissa ). Pestävä ne on, jos ne meinaa kierrätyskuntoon saada.