Oletteko ottaneet äitiyspakkauksen toiselle lapselle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Odottaja2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ottanut toiselle, mutta kolmannelle otin. Toiselle ostettiin rahalla uusi turvakaukalo ja kolmannelle oli kiva ottaa taas pakkaus, onhan siinä aina kaikkea kivaa ja tarpeellista.

Oon ottanu jokaiselle kolmelle lapselle pakkauksen, musta niissä on kivoja vaatteita. Nyt sain 2006 vuoden pakkauksen, ja musta se kestovaippa oli siinä turha, olisin halunnu et ois ollu sen sijaan jotain vaatetta.... Mutta eipä toi haittaa... Ite en kestoile, toki niille jotka kestoilee niin se oli hyvä.

En ottanut. Meillä poikien ikäero 1v7kk eli kaikki esikoisen pakkaustavarat tallessa ja hyvässä kunnossa. Ja muutenkin paljon vaatteita. Otin rahan ja sillä rahalla sitten olen ostanut pikkumiehelle uusia söpöstelyjuttuja :heart:

Otin ja onneksi otin kolmannellekin. Tämän vuoden pakkaus on ihanin kaikista ja merkitkin vaihtuneet. Löytyy mm Kinderitiä, eikä vain iänikuista Marlonia ja Tuttaa =) Kerrankin tuntuu, että joka vaatetta tulee jopa käytettyä, muutenkin kuin kotivaatteena.

Otin kolmannellekin, vaatteita oli riittävästi ja nyt kun kuopuskin on jo 2v, vein Konttiin vauvanvaatteet, sieltä menee katastrofialueille, koska Suomessa ei äp-vaatteet mene kaupaksi. Uskon, että vaatteille on vielä paljon hyvää käyttöä ja näen sen kestävänä toimintana.

En ottanut toiselle enkä kolmannelle enään pakkausta. Niitä pienen ihmisen vaatteita on ollut muutenkin ihan riittävästi ja kaikki muutkin pakkauksen tuotteet ovat olleet ihan hyväkuntoisia esikoisen jäljiltä.

lisään vielä, etten näe nykyaikana mitään järkeä säästellä jotain haalareita, pula-aikana kylläkin, nyt on vaan kaapin täytteenä ja lapsillanne riesana myöhemmin. Tavara on käyttöä varten tehty, mitään en jemmaa.

En ottanut, ikäeroa tytöillä vain reilu vuosi ja esikoisen vaatteet kierrätän kuopuksella. Pakkauksessa muutenkin turhaa kamaa mitä ei tarvita. Ja itseasiassa olin aika pettynyt koko pakkaukseen, vaatteet eivät olleet mun makuun ja osa niistä oli todella epäkäytännöllisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja nyt harmaana:
Otin kolmannellekin, vaatteita oli riittävästi ja nyt kun kuopuskin on jo 2v, vein Konttiin vauvanvaatteet, sieltä menee katastrofialueille, koska Suomessa ei äp-vaatteet mene kaupaksi. Uskon, että vaatteille on vielä paljon hyvää käyttöä ja näen sen kestävänä toimintana.

Mihin ihmeen konttiin veit vauvanvaatteet? Uffin laatikkoonko?

Täällä Oulussa ainakin toimii punaisen ristin ylläpitämä Kontti, siis kirppari, jossa myydään, mitä menee kaupaksi ja loput menee kansainväliseen katastrofiaputyöhön. Kolmannes tuotosta menee Kontin oman toinminnan rahoittamiseen, kolmannes ulkomaanapuun ja kolmannes muistaakseni Suoman sisäiseen apuun, Kontti myös työllistää pitkäaikaistyöttömiä, hyvä paikka, hyvä henki ja ihmistä arvostava ilmapiiri siellä, vaikka en oikein kirpparifani itse olekaan.

ei otettu.meiltä jäi kaikki esikoiselta mitä tarvittiin..vaatteet jäi esikoiseltakin melkein kokonaan käyttämättä.
ostettiin sitten sillä rahalla patja esikoiselle jatkettavaan sänkyyn ym

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen ottanut ja jos meille tulee kolmas lapsi niin otan kolmannenkin pakkauksen.. Haluan säilyttää jokaiselle lapselle pakkauksen haalarin ja makuupussin.

Kuin myös, paitsi että säilytän kaikki vaatteet.
Olen siis tästä syystä ottanut molemmille äitiyspakkauksen. Jos lisää lapsia siunaantuu, otan heillekin.

Harkitsin pakkausta, esikoisen pakkaus -03 mallia. Siitä oli kadonnut jo osa tavaroista ja vaatteista. Päädyin kuitenkin ostamaan äitiysavustusrahalla turvakaukalon uudelle tulokkaalle, ei siis toista pakkausta.

Yhteistyössä