Oletteko nähneet niitä posliineja oikeasti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten on

Vieras
Ja kuinka paljon suhteessa ns. luomutuheroihin? Toisella palstalla naiset kirjoittivat etteivät ole koskaan nähneet posliinia satojen naisten otannalla mm. uimahalleissa.

Eli onko posliini niin harvinaista, että sellaiseen ei vain törmää ja se on palstamammojen silmän lumetta? Itse en ole pitkään aikaan käynyt uimahallissa joten tuli mieleen, että onko siellä enempi täysin nahkaisia pimppejä vaiko ihan normaalia rämerottaa suihkuttelemassa? :)

"Itsekin käyn viikoittain uimahallissa ja kyllä siellä nuorillakin naisilla näkyy vain bikinirajoilta siistittyjä karvakolmioita. En ole nähnyt siis satojen ja satojen naisien joukossa yhtäkään täysin posliinia. Itse asiassa mulla itselläni oli aiemmin tollainen kiitorata ja suorastaan häiritsi etenkin uteliaitten lasten (2-11.vuotiaiden) katseen kääntyminen napani alle. Siispä mulla on nykyään itselläkin vaan vähän siistityt paikat ainakin silloin kun käyn useammin uimahallissa. "

Olen käynyt uimahallissa uimassa n. viisi vuotta kaksi-kolme kertaa viikossa ja ehkä kaksi kertaa nähnyt posliinin. Jos ei kyllä aikuisella näytä posliinilta vaan kuivuneelta nahalta.

Höpöpuhetta! Täysposlareita on tutkimuksen mukaan muistaakseni lähes 20% ja siistittyjä (kiitoratoja jne.) yli 50%, loput luomuja. Itse suosin siistittyä, mutta on ollut poslarikin joskus.

Isoilla naisilla karvat näkyy huonommin kun hukkuvat sinne. Monella on myös tosi hentoa karvaa. Vanhoilla ihmisillä karvan kasvu sein vähenee. Suomalaisilla on myös usein niin vaalea karvoitus ettei edes näy kunnolla. Lapsena muistan lihavien naisten harvat karvat.

Itsellä posliini mutta jos tiedän meneväni uimahalliin ja ehdin vähän kasvattaa niin annan vähän kasvaa. Toki silti siistin. Ihan vaan siksi ettei ole niin alaston olo.

Juu aika monella on melko harva karvoitus ja jos olisi ns. tuuheampi niin olisihan se seksikäs ja varmasti moni pitäisikin tällaista:

tumblr_mg6m6ctK9w1qfz0igo1_500.jpg

heh. uimahallissa kun joskus käy, näkyy niin posliineja, siistittyjä kuin luonnontilaisiakin. en ole tehnyt mitään prosenttiotantaa kuinka paljon mitäkin :) muuten en näe juurikaan muita alastomia naisia, omissa housuissa näkyy posliini ja ystävättäreni jonka kanssa voimme käydä saunomassa on karvainen.

Kof...tuollainen karvoitus mullakin olisi jos en ajaisi. Näkyy bikinienkin läpi ja aika vaikea sieltä mitään on löytää. Ennemmin ymmärrän hajakarvaisten ajamattomuutta.

[QUOTE="vvieras";29704698]Itsellä posliini mutta jos tiedän meneväni uimahalliin ja ehdin vähän kasvattaa niin annan vähän kasvaa. Toki silti siistin. Ihan vaan siksi ettei ole niin alaston olo.[/QUOTE]
Näin teen minäkin, uimahalliin tai kylpylään mennessä annan kasvaa muutaman viikon. Tosin en pidä posliinia aina, annan välillä kasvaa, mutta siistin aina reunat.

Vvieras, niin mitä sitten jos housuissas tiedetään olevan karvoitus? Eikö aikuisella ole? Pitääkö sieltä bikineistä paistaa karvattomuus tai camel toe?

Ja millainen mies ei löydä pilluun perille?

Yhteistyössä