Oletteko nähneet jossakin Hello Kitty lautasliinoja? Entäs sitten onko ohjeita Hello Kitty täytekakun tekoon?

Scarlett O Harava

Tunnettu jäsen
17.08.2004
61 304
187
63
Likka tykkää Hello Kittystä ja synttäreitä tässä jo olen miettinyt. Ne on kylläkin vasta joulukuussa, mutta olenpa ajoissa liikkeellä. Olen ostanut jo Hello Kitty mukit, lautaset ja kertakäyttöisen pöytäliinan.

Meillä on kanssa Hello Kitty synttärit tulossa,ostin lautasliinat Tiimarista. Kakunhan voi toteuttaa monella tavalla, esim. niinkun tossa aikasemmin on laitettu, tai maalaamalla marsipaanille tms. googlettamalla löytyy kivoja malleja.

http://images.google.fi/images?hl=fi&q=hello+kitty+kakku&btnG=Etsi+kuvia&gbv=2

Alkuperäinen kirjoittaja ku:
Alkuperäinen kirjoittaja sari:
tiimarista löytyy hello kitty mukit,lautaset,pillit,servetit,ilmapallot jne jne

ovatko minkä hintaisia?

en ole katsonut sen tarkemmin kuin vain huomasin että kaikki mahdolliset ja mahdottomat hello kitty aiheiset tavarat saa sieltä jos johonkin juhliin tarvii.

Alkuperäinen kirjoittaja jensku:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
En mä vaan Tiimarista löytänyt lautasliinoja :o

pyydä että tilaavat :)

No ei ole täällä Tiimaria ja kävin Tiimarissa 80km päässä, että en viittis sinne tilata :D Saa sisko tai äiti mennä kattomaan jos he löytäisivät niitä.

Tuossa yhdessä ketjussa puhutaan Hello Kitty pinjatasta, sellainenkin olis hieno! Mutta enpä tiedä osaisinko mä tehdä sellaista :whistle: :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja tiude:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eikös Tiimarilla ole postimyyntikin?

Onko? Enpä ole kuullut tuosta, mutta kaipa se selviää Tiimarin sivuilta.

on niillä, mutta ei siellä ollut noita hello kitty -juttuja

No tässä on monta kuukautta aikaa synttäreihin, eiköhän sieltä Tiimarista jossakin vaiheessa kulkeudu meille ne lautasliinat :D

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Scarlett, kyllä mä sulle ne lautasliinat ostan ja postitan, jos et niitä muualta saa :)
Täällä kun on Tiimareita joka nurkalla.

Mun äiti ja sisko asuu paikkakunnilla joissa on Tiimarit ja mun opiskelupaikkakunnallakin on sellainen. Kävin vain tässä joku aika sitten yhdessä Tiimarissa ja siellä oli kyllä kaikkea muuta Hello Kitty tavaraa, mutta ei niitä lautasliinoja :o

Yhteistyössä