Likka tykkää Hello Kittystä ja synttäreitä tässä jo olen miettinyt. Ne on kylläkin vasta joulukuussa, mutta olenpa ajoissa liikkeellä. Olen ostanut jo Hello Kitty mukit, lautaset ja kertakäyttöisen pöytäliinan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sari:tiimarista löytyy hello kitty mukit,lautaset,pillit,servetit,ilmapallot jne jne
Alkuperäinen kirjoittaja ku:Alkuperäinen kirjoittaja sari:tiimarista löytyy hello kitty mukit,lautaset,pillit,servetit,ilmapallot jne jne
ovatko minkä hintaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:En mä vaan Tiimarista löytänyt lautasliinoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ku:Alkuperäinen kirjoittaja sari:tiimarista löytyy hello kitty mukit,lautaset,pillit,servetit,ilmapallot jne jne
ovatko minkä hintaisia?
Alkuperäinen kirjoittaja jensku:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:En mä vaan Tiimarista löytänyt lautasliinoja![]()
pyydä että tilaavat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös Tiimarilla ole postimyyntikin?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös Tiimarilla ole postimyyntikin?
Onko? Enpä ole kuullut tuosta, mutta kaipa se selviää Tiimarin sivuilta.
Alkuperäinen kirjoittaja tiude:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikös Tiimarilla ole postimyyntikin?
Onko? Enpä ole kuullut tuosta, mutta kaipa se selviää Tiimarin sivuilta.
on niillä, mutta ei siellä ollut noita hello kitty -juttuja
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Scarlett, kyllä mä sulle ne lautasliinat ostan ja postitan, jos et niitä muualta saa
Täällä kun on Tiimareita joka nurkalla.
Alkuperäinen kirjoittaja immu:sun pitää tulla ideaparkiin![]()