Oletteko menossa vielä tän vuoden puolella ulkomaille?

"vieras"
Syyskuu on erinomainen aika lomailla Kyproksella, nim. 4 kertaa Kyproksella lomaillut (sattuneesta syystä, kun miehen sisar asuu nykyisin siellä, pohjoisen, eli Turkin puolella tosin)

Me olemme menossa lokakuun loppupuolella koko perheellä viikoksi Pariisiin, maaliskuussa kävin Roomassa ystävättäreni kanssa (ihana Rooma :heart: )

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
Viroon lähden ensi viikolla. Ruotsiin lähden ehkä syksymmällä. Lisäksi olen menossa mahdolisesti Puolaan tai Unkariin ja näiden lisäksi kahdelle muulle ulkomaanmatkalle, yhteen Aasian maahan ja sitten jonnekin Eurooppaan, ehkä Englantiin tai sitten vaikka Saksaan.

Tuo Viron matka on vasta varattu, nuo muut varmistuu vasta vähän myöhemmin. Mutta useammalle matkalle olen joka tapauksessa lähdössä.

"vieras"
En gyls. Pusken vauvan ulos tuossa syksymmällä, joten siinä tapahtumaa tälle vuodelle. Ensi vuonna toivottavasti pääsee taas Suomen rajojen ulkopuolellakin käymään.

"vieras"
Onko Kyproksella oikeasti jotenkin isompia ja karvaisempia hämähäkkejä kuin muissa etelän kohteissa vai mitä tuo harmaa höpisi? :D
No ei tämä harmaa mitään höpise. Olin Tsekeissä viime syyskuussa ja aamulla tein lähtöä matkatavaroiden kanssa, niin sellainen todella iso harmaanruskea karvainen hämähäkki käveli sängyn päällä. Siis todella iso, pitkät jalat (ehkä noin 10 cm jalkojen päästä päähän). Pääsin matkatavaroitteni kanssa aika nopeasti ulos siitä penzionista. Oli siis maan tasalla silloinen huone.

Eikä sitten ollut mikään eläintarha. Kyllä niitä on ihan vapaalla jalalla.

Yhteistyössä