Oletteko luottaneet ultran tyttöveikkaukseen??? Kamalasti tekis mieli mennä shoppailemaan lapsilisistä tyttövaatteita, mut viimeis

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jasmine84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Jasmine84

Jäsen
17.10.2009
605
0
16
joten vähän on sellainen epäilevä asenne tähän tyttöveikkaukseen.

Lapsilisäpäiväkin olis kohta ja tekis kamalasti mieli shoppailla kaikkia tyttövauvojen juttuja, mut olis se kamalaa jos taas tuliskin poika ja meillä olis tyttöjen kamppeet :o

Onko teille tullut tyttö jos näin on veikattu ultrassa??

En luottais jos toisella kerralla on veikattu poikaa.. Mut jos kaikilla ultrauskerroilla lupailtais tyttöä ni luottaisin.. Tai ainaki minä luotin ja veikkaus oli oikeessa! :D Vaikka kyl loppuajasta välillä mietti, että jos sieltä tuleeki poika ja kaikki on pinkkiä.. :D

Rakenneultrassa lääkäri veikkasi meille tyttöä mutta rv 28+ ultrassa paljastui pojaksi, ihan selväksi pojaksi. Rakenneultran veikkauksiin en kyllä luottaisi mutta myöhempien ultrien veikkauksiin jo aika lailla luotan.

Mulle veikattiin tyttö ihan oikein. Kaks ekaa o poikia ja sit tää kolomas ol tyttö.

Mutta en voinut hyödyntää asiaa juuri mitenkään, koska mies ei halunnut tietää. Niin oisinko kaks vaatetta ostanu etukäteen ja pitäny neki visusti piilosa :D

..mut siis en uskaltanu itekkää olla iha satavarma asiasta..

No, ehkä mä en uskalla pinkkiä vielä ostella. Kuitenkin pakko jotain nyt ostella, ehkä käyn ostamassa jotain neutraalin väristä. Vaunuja ei onneksi tartte ostella, saa nekin rahat laittaa vauvanvaatteisiin :ashamed:

Meille veikattiin tyttöä tosi hatarasti kaikissa ultrissa, tyttö sieltä sitten tulikin, mutta en uskaltanut luottaa veikkauksiin. Sitten ostelin kaikkia neutraaleja värejä (vaatteita), ja kun tyttö syntyi ostin tyttövärejä ja miksailin yhteen! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja 0123:
tyttöä on veikattu ja kaapit on täynnä pinkkiä :D Jos se kuitenkin on poika niin saa sitten pitää Hello Kittyjä :P

:laugh: meille kävi noin :/ onneks sit seuraava oli tyttö, niin sai niitä käytettyä kuitenkin

Saahan ne myytyä jos onkin poika ja ostaa niillä rahoilla vaikka poika vaatteita.. Meillä kyllä esikoinen poika että eiköhän senkin pikkuvaatteita ole vielä jossakin:D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja Jasmine84:
Alkuperäinen kirjoittaja 0123:
tyttöä on veikattu ja kaapit on täynnä pinkkiä :D Jos se kuitenkin on poika niin saa sitten pitää Hello Kittyjä :P

:laugh: meille kävi noin :/ onneks sit seuraava oli tyttö, niin sai niitä käytettyä kuitenkin

Saahan ne myytyä jos onkin poika ja ostaa niillä rahoilla vaikka poika vaatteita.. Meillä kyllä esikoinen poika että eiköhän senkin pikkuvaatteita ole vielä jossakin:D

En mä raaskinut myydä niitä vaatteita..

meille sanottiin rakenneultrassa et varmasti tyttö ja ultraajan luvalla saa mennä vaaeenpunasta vaatetta ostamaan. yleensähän noi ei anna lupia ostella tietylle sukupuolelle vaatetta, meiän tapauksessa antoi luvan. nyt on sit kaapissa paljon tytön vaatetta ja kaikkia ihania vaal.punasia juttuja hankittu. jos nyt käviskin et se oiskin poika niin onneks esikoisen vauvatavarat on tallessa, tyttöjutut laitan sit myyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:
Rakenneultrassa veikattiin 60% varmuudella tyttöä.
Olen ostanut vaaleanpunaista ja Hello Kittyä. :whistle:

Nyt rv 34+0

Meillä 80% varmuudella :D uskaltaisko jotakin nättiä ostaa?

Mä olin varsinkin heti ultran jälkeen ihan sekaisin, ja ostelin vähän turhankin paljon..
Nyt olen hillinnyt vimmaa. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja pinkku:
meille sanottiin rakenneultrassa et varmasti tyttö ja ultraajan luvalla saa mennä vaaeenpunasta vaatetta ostamaan. yleensähän noi ei anna lupia ostella tietylle sukupuolelle vaatetta, meiän tapauksessa antoi luvan. nyt on sit kaapissa paljon tytön vaatetta ja kaikkia ihania vaal.punasia juttuja hankittu. jos nyt käviskin et se oiskin poika niin onneks esikoisen vauvatavarat on tallessa, tyttöjutut laitan sit myyntiin.

Siis kysytkö sä ultraajalta luvan ostella pinkkejä vaatteita?

Yhteistyössä