Oletteko löytäneet Mauri Kunnaksen 90 v. mukeja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herra hakkarainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaupoisa en oo käyny niin en tiiä ,mut oli muistaakseni maurikunnas-kerhossa niitä myynnissä. En just muista hintaa.

http://www.kunnaskerho.fi/index.php?pageID=80&limits=24

9,90 näyttäis olevan.

Alkuperäinen kirjoittaja Annette-79:
Siis onko ne eri mukeja kuin ne Mauri Kunnaksen kirjainmukit, niissä myös HerraHakkarainen. Kärkkäiseltä ostin 4.90e/kpl.

Juu on. En tarkoita kirjainmukeja. Kävin katsomassa tuolta maurikunnas- sivuilta, mutta siellä saa tilata vain jäsenhintaan, enkä aikonut liittyä kuiteskaan tuohon kerhoon. Pitää varmaan jatkaa etsiskelyä...

Alkuperäinen kirjoittaja Tuttu:
Sokoksella ainakin oli. Ja olisko ollut suomalaisen mainoksessa

Muistatko mitä Sokoksella maksoi? Pitää mennä huomenna katsastamaan, voi jospa niitä vielä siellä olisi... d :) b Ja sitten suomalainen kanssa, jos ei tuolta tärppää, mutta mun tuurilla kyllä niitä ei ole enää myynnissä...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Muistatko mitä Sokoksella maksoi? Pitää mennä huomenna katsastamaan, voi jospa niitä vielä siellä olisi... d :) b Ja sitten suomalainen kanssa, jos ei tuolta tärppää, mutta mun tuurilla kyllä niitä ei ole enää myynnissä...

Muuta en muista kuin, että alle kympin oli

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Muuta en muista kuin, että alle kympin oli

Ok. Kiitti.

Yhteistyössä