Oletteko lainanneet äitinne vaatteita, meikkejä, tavaroita lapsena tai nuorena? Miltä se tuntui?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kertokaa mulle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kertokaa mulle

Vieras
Aloin pohtimaan miltä se tuntuu lapsesta kun voi ja saa lainailla äidin juttuja? Minulla kun oli äiti, jolta ei ollut mitään lainattavaa koska vaatteet oli mitä oli, ei käyttänyt meikkiä eikä hajuvesiä. On siis aivan vierasta mulle miltä se lapsesta tuntuu.

Kun oma tyttäreni nyt saa lainailla vaatteitani, hajuvesiä ja meikkejä jos tarvis. Olisi niin kiva tietää tuntuuko se tytöistä kivalta kun on äiti jolta lainata juttuja?

[QUOTE="Mössö";27624057]Kyl se tuntuu kivalta, ihan lapsenakin leikeissä lainata ja miksei vähän teininäkin :)[/QUOTE]

:) Mä ehkä vähän kadehdin lapsena kun kavereitten äideillä oli kaikkia hienoja vaatteita ja pidettiin niillä muotinäytöksiä. Ei mun äidillä ollut kuin jotain rutkuja ja se tuskin olis edes tajunnut mitään muotinäytöksen eteen.
Ja sitten kun joidenkin äideillä oli kylpyhuoneessa kaikkia ihania kauneudenhoitovälineitä, mut ei mun äidillä.

On ihanaa että voin nyt antaa sellaista tyttärelleni (ja myöhemmin myös toiselle tyttärelleni) mitä en itse saanut lapsena :)

Nytkin kolmasluokkalainen lainasi kaulaliinaani kouluun, jossa tuoksahti mun hajuvesi. Jotenkin suloista :)

[QUOTE="Mössö";27624090]No mut hei, nyt sit hienostelemaan senkin edestä :) oot varmasti ihana äiti![/QUOTE]

Heh kiitos, ehkä joissain asioissa olen ihanakin :) Multa kyllä löytyy vanhoja ja uusiakin hepeneitä joka lähtöön. Oli just tytön kaveri kylässä ja saivat mun hepeneitä sitten käyttää ja hauskaa nillä tuntui olevan :D

[QUOTE="aapee";27624101]Heh kiitos, ehkä joissain asioissa olen ihanakin :) Multa kyllä löytyy vanhoja ja uusiakin hepeneitä joka lähtöön. Oli just tytön kaveri kylässä ja saivat mun hepeneitä sitten käyttää ja hauskaa nillä tuntui olevan :D[/QUOTE]

Kuulostaa hauskalta!

Mä sain kans lapsena lainailla äitin juttuja, ja mulle ainakin tuli sellanen kiva tyttömäinen fiilis jne. sit se oli niin kivaa, niin kyllä tykkäsin äidistäkin sen takia enemmän (siis toki tykkäsin muutenkin, mut tuon takia se olikin sit ihan ekstrakiva)

Ja tytöt tykkää siitä senkin takia, koska useimmiten niille oma äiti on maailman kaunein nainen ainakin lapsena, ja ne haluaa olla samanlaisia kuin äiti.

Yhteistyössä