oletteko koskaan saaneet tyrmäystippoja juomaanne?

  • Viestiketjun aloittaja heijjj
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Epäilen, että olen. Taisi olla toinen nautittu drinkki baarissa ja juttelin miehen kanssa jota en entuudestaan tuntenut. Onneksi eräs hyvä ystäväni sattui olemaan lähettyvillä ja näki etten enää meinannut tuolilla pysyä. Nappasikin sitten minut mukaansa ja vei kotiin, onneksi!! Olin kyllä niin sekaisin, että huhhuh...
 
"vieras"
Tuntuu olevan aika yleistäkin, ainakin Turussa. Ystävän tyttären lasiin laitettiin tippoja vaikka vahti lasiaan koko ajan ja meni todella huonoon kuntoon. Onneksi ystävät pitivät huolen ja pääsi kotiin asti. En tiedä onko tavallista mutta tällä tytöllä meni toimintakyky kokonaan, ei edes pystynyt kääntämään päätään itse sivulle kun oksensi. Vanhemmat päivysti vieressä koko yön ja piti päätä sivulla ettei tukehtunut oksennukseen. Pelottaa ajatellakin mitä olisi voinut käydä jos ei olisi selvinyt kotiin asti tai kaverit eivät olisi pitäneet huolta.
 
Minäkin olen luultavasti. Ainoa kerta elämässäni, kun totaalisesti napsahtanut filmi poikki. Ei mitään muistikuvia, miten olin päässyt kotiin tms. Ihmettelin aamulla mitä ihmettä oli tapahtunut ja pitkään tapahtuneen jälkeenkin olin autuaan tietämätön tapahtumista, kunnes eräs kaveri kertoi, että olivat saattaneet minut kotiin nukkumaan. Ihmettelin, mikseivät he olleet puhuneet asiasta aikaisemmin, niin selvisi, että olin ollut aika aggressiivinen (mitä en koskaan muulloin ole) ja olin kieltänyt kertomasta tai puhumasta mitään jälkeenpäin. Onneksi kuitenkin "uskalsivat" kertoa, muuten en vieläkään tietäisi, mitä tapahtui.
 
Oletettavasti kyllä.
Tunti baariin saapumisen jälkeen olin aivan "kaatokännissä" ja ennen sitä olin juonut 2 lonkeroa.
Sama täällä, selvinpäin mentiin baariin ja toista Breezeriä juomassa kun ykskaks maailma heitti täyden voltin ja jalat lähti alta. Ystävätär puoliksi raahasi, puoliksi kantoi taksiin jonka oli vielä pakko pysäyttää kesken kolmen kilsan kotimatkan kun alkoi oksettaa. Tänäkin päivänä ainoa järkevä selitys ja syyllinen on heti saavuttuamme väkisin seuraamme änkenyt ventovieras naapurimaan kansalainen joka ilmeisesti kosti pöydästämme saamansa pakit.
 
"Myy"
Kerran on näin todennäköisesti käynyt. Olin naispuoleisen ystäväni kanssa baarissa. Hän oli autolla ja minä join kolme sellaista vajaata lasia viiniä. Eli yhteensä reilun täyden lasin. En muista kotiinpääsyä ja heräsin aamulla kuuden aikaan vessan lattialta. Olin yöllä soittanut miesystävällenikin kotiin päästyäni mutten muista koko asiaa.

Onneksi ystäväni oli huolehtinut minut kotiovelle. Seuraavana päivänä oli ehkä pahin krapula ikinä. Ei siitä alkoholimäärästä pitäisi niin käydä.
 
.......
Todennäköisesti. Join vain puoli litraa vodkaa ja vähän muuta illan aikana ja sit napsahti totaalisesti filmi poikki! En muistanut ajalleeni taksilla yhteen paikkaan ja aamulla olin oksentanut päälleni.
 
Vierasminäkö
Mä vahvasti luulen, että sain kerran. Olin kyllä jo valmiiksi jonkun verran humalassa, mutta viimeisin muistikuvani on vieraan miehen tarjoama tuoppi. Seuraava muistikuva on heräämisestä putkassa!!!!
Ja sinne mut oli viety kuulemma oman turvallisuuteni takia.

Mä kyllä osaan ottaa reippaasti, mutta aina kuitenkin hitunen järkeä on jaksanut pysyä mukana. Paitsi tuona yhtenä kertana, kun kaikki pimeni sen tuopin jälkeen.
 

Yhteistyössä