Mulla on yks serkku, joka ei tervehdi tai puhu mulle muutenkaan yhtään mitään jos satutaan vastakkain. Kun ollaan tässä viimeisen parin vuoden sisään oltu heillä sukujuhlien merkeissä (veljensä lakkiaiset ja isäpuolen 50v synttärit) ei tämä serkku ole ollut näkevinään. Ihmettelen syvästi miten aikuinen ihminen jaksaa tuommosta pelleilyä, ikää hällä kumminkin melkein 30v.
Kaikki alkoi yläasteella, kun hänen kaverillaan ja mulla meni välit, mutta tästä on jo aikaa yli 10v niin luulis että ois jo tommoset "naurettavuudet" unohtunu...
Vaan eipä tuo miunkaan maailma tähän kaadu, ihmettelen vaan miten vaikeeta se on olla näkemättä miuta, kun en kumminkaan mikään erityisen pieni ihminen ole.
Kaikki alkoi yläasteella, kun hänen kaverillaan ja mulla meni välit, mutta tästä on jo aikaa yli 10v niin luulis että ois jo tommoset "naurettavuudet" unohtunu...
Vaan eipä tuo miunkaan maailma tähän kaadu, ihmettelen vaan miten vaikeeta se on olla näkemättä miuta, kun en kumminkaan mikään erityisen pieni ihminen ole.