Oletteko koskaan kokeillut kädenvääntöä miehen kanssa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MallaMaari
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MallaMaari

Vieras
Meillä on mieheni kanssa ihan ihme hupi, joka syntyi ihan sattumalta!

Nimittäin kinastelimme kerran mieheni kanssa siitä kumpi meistä syö viimeiset mansikat jääkaapista heinäkuussa, ja kun oli muutenkin ollut kuuma päivä ja sähköä ilmassa, ilmoitin miehelleni ihan yhtäkkiä (en tiedä miksi,olin kait jotenkin sekaisin):
se kumpi voittaa kädenväännössä, saa syödä ne!

En ole kouluaikojen jälkeen kokeillut kenenkään kanssa kädenvääntöä, kaikkiein vähiten on tullut mieleen se omaa miestä vastaan, mutta tuumasta toimeneen ja keittiön pöydän ääreen:
mies toisele puolelle ja minä toiselle, käsistä ote ja vääntöä!
Kuvittelin kait että mieheni on vahva kuin härkä ja että minula ei ole mitään mahdollisuuksia (näin kait naiset yleensä aina kuvittelevat), mutta yllätys oli molemmille täydellinen kun mies ei ihan oikeasti saanut kättäni alaspäin taipumaan, itse asiassa minä olin minuutien ja minuutten väännön jälkeen voitolla, muta sitten mies lopetti kesken...nolotti kait liikaa. Kokeiltiin vasemmalla, ja nyt kävi niin että minä voitin (olen vasuri, mies on oikeakätinen).
Mielenkiintoisinta oli että mies oli tämän jälkeen aivan kovana sieltä ja halusi heti seksiä keittiössä.
Siitä lähtien olemme usein ottaneet iltaisin kädenväämntömatseja, milloin mistäkin palkintona, milloin limsapullosta, milloin pizzan palasta. Hauskaa ja oikeasti hauista kehittävää, huomaa kuinka jo tässä ajassa on itsellä hausi ja koko ksäivarsi vahvistunut.
Onko muilla naisllla kokeusta kädenväännöstä omaa miestä tai jotain muuta miestä vastaan?
Miten pärjäsitte? Miten mies reagoi ??
Vastauksia mielenkiinnolla odotellen!

Yhteistyössä