oletteko käyneet katsomassa risto räppääjä ja viileä venla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kävin 7,5 ja 4,5vuotiaitten kans kattoos. Mun mielestä tylsin kaikista noista kolmesta elokuvasta mutta niinhän usein käy että jatko-osat ei oo yhtä hyviä ku eka.

Olin 7-vuotiaan kanssa katsomassa ja molemmat kyllä tykättiin. Tämä kolmas poikkes kahdesta ensimmäisestä siinä mielessä, että elokuvan aihe oli edellisiä syvällisempi ja sisälsi vähemmän kohellusta. Myös aikuiset oli ehkä vähemmän esillä kuin aiemmin, paitsi Elvi :). Me kyllä tykättiin tästäkin, mutta tosiaan voi olla, että se aiheen vuoksi tuntuu joistakin tylsemmältä.

Käytiin kattomasssa 4v. pojan kanssa ja tykättiin molemmat, vaikkakin aiemmat RR-leffat ovat parempia. Ol Mutta hyvää kotimaista lastenviihdettä tämäkin.
Ollaan myös luettu kaikki RR-kirjat. Poika tuntuu tykkäävän Nopoloitten tuotoksista, niin Risto Räppääjästä kuin Siiristä sekä Gekosta, Puupposesta ja Suloisesta Rosesta.

[QUOTE="Ujo";28011164]Kyllä se entinen risto ja nelli olivat paljon parempia. He olivat tommoiseen rooliin itse en tykännyt nykyisistä[/QUOTE]

Nämähän oli jo kolmannet näyttelijät.

Meillä tyttö katsoi kyseisen leffan pitkästä aikaa juuri tänään.
En tykkää siitä Venlasta. :D

Yhteistyössä