Oletteko käyttäneet vauvan ammeessa niitä jalkoja?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Tulipa vain mieleen, kun itse ostin jostain kumman syystä ne esikoiselle aikoinaan. Itseasiassa ne oli tarjouksella cittarissa kun nappasin ne mukaani. IKINÄ en käyttänyt. Paljon olen kolmelle lapselle ostanut vauvatavaraa ja varmasti turhaakin, mutta se on ainoa mitä en silti ole käyttänyt koskaan.

 
ap
Joo tällästä mullekin kaikkee väitettiin, että on tosi hyvä selälle jne mutta on ilmeisesti selkä sitten sen verran hyvässä reerassa että en tarvinnut. Eikä meillä olla kylvettykään kauheesti, kun aika pian on siirrytty käymään ihan suihkussa.
 
käytin...
sen verran tuli tikkejä molemmilla kerroilla alapäähän ettei taittuminen ja kyykistyminen oikein tullut kysymykseenkään...
tietenkin sit ku laps kasvo niin vaihdettiin lattian tasoon..
ja kuinka paljon helpompaa vauva oli pestä seisoaltaan eikä kyyköttäen lattialla
 
tytön äiti
kyllä ja tarpeeseen on tullut nyt kuitenkin todettiin ettei enään palvele meitä, kun tyttö oppinut istumaan ja sählää ammeessa kokoaja, meillä sellainen kylvetystukiamme ja nyt siirrytään isojen tyttöjen ammeeseen ilman jalkoja
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
oli ekan vuoden käytös.
Pesitkö siis ekan vuoden vallan vauvan ammeessa? Mietin vain kun minä en edes muista koska olen tuon 1veen pessyt ammeessa viimeksi... joskus 3kk ikäisenä ehkä. On ollut sen jälkeen ammeessa niin, että on isomman lapsen kanssa istunut siinä leikkimässä mutta silloinkin olen pessyt suihkussa.
 
jep
juu pesin. mulla on seläs vikaa ja en pysty kauan kyykistelee ja kököttämään joten toi oli hyvä apuväline kun sai seistä kun vauva istui altaassa ja loiskutteli vesileikkejä.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
juu pesin. mulla on seläs vikaa ja en pysty kauan kyykistelee ja kököttämään joten toi oli hyvä apuväline kun sai seistä kun vauva istui altaassa ja loiskutteli vesileikkejä.
ja no toki suihkuttelin vielä kun otin alataasta pois.
 
Mullakin selkävaivoja joten sellainen hommattiin. No tietysti se oli juuri ärsyttävästi muutaman sentin liian matala joten se oli sitten kertakokeilu.
Mielummin istuskelin ammeen vieressä lattialla inkkariasennossa.
 
meilläpä..
Meillä ne ammeen jalat (+amme) olivat pitkään käytössä, itse asiassa vieläkin esim. pyyhkeiden kuivatustelineenä ja myös farkujen kuivatustelineenä (muut pyykit tavalliselle pyykkitelineelle, mutta mm. farkuille on näppärä kuivatuspaikka). Toki amme on nyt ollut jo kauan pois käytöstä. =)
 

Yhteistyössä