oletteko ihailleet naisten alapäitä uimahalleissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Laura"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"Laura"

Vieras
Olen alkanut käydä pääkaupunkiseutujen uimahalleissa säännöllisesti. Siellä näkyy suihkussa ja saunoissa vallan kauniita naisia. Nyt kun on alkanut lisääntymään toi alapään sheivaus, niin on vertailumielessä aloin tarkkailemaan muiden pimpsoja. Itsekin tuli leikattua kaikki karvat pois ja minusta on ihanaa kun muut naiset ihailevat salaa pipariani. Nimittäin itsekin sitä teen, sillä se on maailman kaunein ja esteettisin asia. Mieheni väitti, että tämä ei voi olla normaalia. Itse luulen että monella sisarella on uteliaisuutta nähdä toisen naisen pimpsa.

Mä en kyllä mee uimahalliin tutkimaan saati edes katselemaan toisten pipareita. Mä meen sinne uimaan.

Tarvii myöntää että ei tule edes vilkaistua toisten pipareita. Musta on siveellistä/kohteliasta katsoa muualle kun _sinne_!

• Tykkää
Reactions: JaJa
[QUOTE="Laura";24196762]Olen alkanut käydä pääkaupunkiseutujen uimahalleissa säännöllisesti. Siellä näkyy suihkussa ja saunoissa vallan kauniita naisia. Nyt kun on alkanut lisääntymään toi alapään sheivaus, niin on vertailumielessä aloin tarkkailemaan muiden pimpsoja. Itsekin tuli leikattua kaikki karvat pois ja minusta on ihanaa kun muut naiset ihailevat salaa pipariani. Nimittäin itsekin sitä teen, sillä se on maailman kaunein ja esteettisin asia. Mieheni väitti, että tämä ei voi olla normaalia. Itse luulen että monella sisarella on uteliaisuutta nähdä toisen naisen pimpsa.[/QUOTE]

Jani-Petteri voi mennä vessaan tumpulle nyt

Mä en kyllä mee uimahalliin tutkimaan saati edes katselemaan toisten pipareita. Mä meen sinne uimaan.

Tarvii myöntää että ei tule edes vilkaistua toisten pipareita. Musta on siveellistä/kohteliasta katsoa muualle kun _sinne_!

Samaa mieltä, ja itseasiassa viimeksi kun olin uimahallissa satuin huomaamaan yhden posliiniksi ajellut (kun katsoin lastani ja se posliiniksi ajeltu alapää sattui olemaan samalla korkeudella niin ei voinut olla näkemättä) ja totesin että oli sen verran karun näköinen ilmestys ettei kovin äkkiä tarvi itelle sellaista ajella...

[QUOTE="Laura";24196762]Olen alkanut käydä pääkaupunkiseutujen uimahalleissa säännöllisesti. Siellä näkyy suihkussa ja saunoissa vallan kauniita naisia. Nyt kun on alkanut lisääntymään toi alapään sheivaus, niin on vertailumielessä aloin tarkkailemaan muiden pimpsoja. Itsekin tuli leikattua kaikki karvat pois ja minusta on ihanaa kun muut naiset ihailevat salaa pipariani. Nimittäin itsekin sitä teen, sillä se on maailman kaunein ja esteettisin asia. Mieheni väitti, että tämä ei voi olla normaalia. Itse luulen että monella sisarella on uteliaisuutta nähdä toisen naisen pimpsa.[/QUOTE]

T: Mikko 13 v.

TAI

T: Pertsi 35 v.

kaikilla on mielipiteet...en ole kiinnostunut naisista,mutta tykkään kattella jos jossain vilahtaa nätti vartalo.en nyt tölläämään rupee mutta katselen vaivihkaa.ei siin oo mitään kummaa.naisen vartalo kun on kaunis!

No ei ole tullut mieleenkään katsoa. Jos satun näkemään vilaukselta hyvän kropan niin saatan ajatella, että onpa kaunis kroppa, mutta en jää sitäkään katselemaan.

Katson joskus, en ihaile. Uteliaisuudesta katse lähtee liikkumaan. oo olen siis kauhea tyyppi? Ei, en saa kiksejä kun näen mammoja tai mitä vain, olen vain rehellisesti utelias ja vertailen itseäni muihin :P
(ja musta se kunnon pehko on paljon nätimpi kuin posliini. ihan oikeasti. ajeltu iho alapäässä näyttää jotenkin niin luonnottomalta.)

itse muistan kun olin uimari että joskun 10-15v ikäisenä tykkäsin katsella naisten alapäitä. En vain tiennyt sheivauksesta mitään, täytyi vain kuvitella minkänäköinen huvikeskus siellä mahtaa olla uikkarien alla...

Kiva tietää että en ollut ainoa laatuani vinksahtanut korvien välistä, välillä myös tyydytinkin itseäni muistellessani mielikuvia.
Teetkö sinäkin myös niin illan hämärtyessä?

Alkuperäinen kirjoittaja MIRKAMÖRKÖ;24197071:
kaikilla on mielipiteet...en ole kiinnostunut naisista,mutta tykkään kattella jos jossain vilahtaa nätti vartalo.en nyt tölläämään rupee mutta katselen vaivihkaa.ei siin oo mitään kummaa.naisen vartalo kun on kaunis!

Helpotus, etten ole ainut, joka näkee naisen kauniina! En minäkään ole suoranaisesti kiinnostunut naisista, naisen kauniseen vartaloon ja alapäähän katse vain tuntuu eksyvän. Kyllä naisen paikat ovat miestä kauniimpia.

[QUOTE="harmaana";24197121]Katson joskus, en ihaile. Uteliaisuudesta katse lähtee liikkumaan. oo olen siis kauhea tyyppi? Ei, en saa kiksejä kun näen mammoja tai mitä vain, olen vain rehellisesti utelias ja vertailen itseäni muihin :P
(ja musta se kunnon pehko on paljon nätimpi kuin posliini. ihan oikeasti. ajeltu iho alapäässä näyttää jotenkin niin luonnottomalta.)[/QUOTE]

Juuri vertailusta itselläni homma lähtikin. Olenko samanlainen kuin muut ja tarvitseeko minun hävetä pimpsaani...

Mulla valitettavasti on sellanen tapa et katson ihmisen päästä varpaisiin oli sillä vaatteet päällä tai ei. Mutta en kyllä ihailemaan jää. Joskus törmänny posliiniin ja kyllä se on harvinaisen typerän näköinen. Kerran näin myös sellaisen millä oli aivan liian korkealla lyhyt kiitorata ja sitäö kieltämättä tuli katottua muutaman kerran ku oli aivan törkeen hirveen näköinen... :@

[QUOTE="vieras";24197183]itse muistan kun olin uimari että joskun 10-15v ikäisenä tykkäsin katsella naisten alapäitä. En vain tiennyt sheivauksesta mitään, täytyi vain kuvitella minkänäköinen huvikeskus siellä mahtaa olla uikkarien alla...

Kiva tietää että en ollut ainoa laatuani vinksahtanut korvien välistä, välillä myös tyydytinkin itseäni muistellessani mielikuvia.
Teetkö sinäkin myös niin illan hämärtyessä?[/QUOTE]

Varhaisteininä ja teininä katsoin varovasti ohimennen, mutta sen luulen liittyneen siihen kun aloin muuttua naiseksi, mutta silloin siihen liittyi voimaakkaasti häveliäisyyttä. Ehkä olenkin vähän vinksahtanut korvien välistä heh hee... En ole tyydyttänyt itseäni ko. asian vuoksi, vaikka joskus (melko harvoin) jonkun hyväkroppaisen naisen pipari mielessä saattaakin pyöriä.

En katsele. Mun mielestä alapäät, niin naisten kuin miestenkin, eivät ole mitenkään kauniin/kiehtovan näköisiä, joten ei kiinnosta niitä katsellakaan. Eikä sen puoleen kiinnosta vilkuilla edes vertailumielessä, koska olen omaani vallan tyytyväinen :)

Onneksi en ole kiinnostunut uimisesta. En nimittäin lähtis mistään hinnasta uimahalleihin näytille. Jotain omaa sitä pitää olla mitä muut eivät pääse arvostelamaan. Ulkonäköäni riepostelkaa miten paljon hyvänsä mutta kukaan mamma ei mun pimpsaa tai tissejä katsele!

Olen alkanut käydä pääkaupunkiseutujen uimahalleissa säännöllisesti. Siellä näkyy suihkussa ja saunoissa vallan kauniita naisia. Nyt kun on alkanut lisääntymään toi alapään sheivaus, niin on vertailumielessä aloin tarkkailemaan muiden pimpsoja. Itsekin tuli leikattua kaikki karvat pois ja minusta on ihanaa kun muut naiset ihailevat salaa pipariani. Nimittäin itsekin sitä teen, sillä se on maailman kaunein ja esteettisin asia. Mieheni väitti, että tämä ei voi olla normaalia. Itse luulen että monella sisarella on uteliaisuutta nähdä toisen naisen pimpsa.
Oon täysin 100% hetero oon mies mutt kyllä muistan teiniiässä silloin kun oli uimassa niin kyllä mäkin niitten pippeleitä katoin. Ala asteella kaikilla oli pikkuiset pippelit ja mulla jättikulli, toisilla pojilla näkyi vaan se terska mutta mulla ensiks "pippeli" noin 5cm löysänä ja sit terska vielä ton päälle eili total ehkä 8-10cm löysänä

Yhteistyössä