oletteko hyvissä väleissä äitienne kanssa/sisarruksienne?

Rupeaa hieman ihmetyttämään äitini /siskoni touhut siskostani en ole kuullut yli kuukauteen äitini ei ole soittanut viikkoon asun heistä n80km päässä tuntuu jotenkin pahalta koska meillä ei ole mitääm riitaa yms yleensä äiti on soittaa joka toinen päivä ja kyselee kuulumisia.
olen koittanut saada äitiäni kiinni eikä vastaa tuntuu turhauttavalta koska ei tiedä mikä vikana aargh ahdistaa..... :ashamed:
 
Gluteus maximus
äitini kanssa olen tosi hyvissä väleissä aina. Kerran ollaan riidelty kunnolla (äitini kanssa kun ei voi riidella) siskoja minulla ei ole, mutta isoveli on ja hänenkin kanssa ollaan hyvissä väleissä, toki usein eri mieltä =) Meillä ikäeroa 1v8kk, joten aina oltu tosi läheisiä.
 
Kyllä. Äidin kanssa ollaan tavalla tai toisella yhteyksissä about joka toinen päivä ja toinen siskoistani on paras ystäväni ja teemme kaiken mahdollisen yhdessä. Toinen sisko on etäisempi, soitellaan n. kerran viikossa.
 
Meimi
No ei kai sitä tarvi oikeasti soitella kahden päivän välein jos ei ole oikeasti asiaa. Minä soittelen sukulaisten kanssa viikon/kahden välein ja se on meistä kaikista ihan ok. Ei varmasti jaksettais puhua ihan joka päivä ihan vakkariin. Toki soitellaan jos akuuttia asiaa tulee vaikka joka päiväkin. Jollekin siskolle tulee toiseltua toooosi harvoin, siskoja kun riittää...
 
tekisi mieleni päräyttää auto pihaan ja mennä ovesta sissään ja kysyä että olenkohan kusassu heijän aamupuuroonsa???ennen kun saimme siskoni kanssa lapsia oltiin joka päivä tekemisissä siis ihan joka päivä sen jälkeen kun siskoni sai tietää että odotan ekaa lastani n5vuotta sitten hän hylkäs mut ei sietänyt ajatusta meni siihen saakka että oli poijan ristiäiset siskoni "leppyi" sen jälkeen hän sai 06elokuussa toisen lapsensa joknka jälkeen alkoi taas mykkä koulu joka ei sitten kerinnyt edes ohi menemään koska sain itse 07heinäkuussa toisen lapseni josta hän edelleen "kiukuttelee"mutta silti on kyllä oltu hiukna enemmän tekemisissä tosin nyt en ole kuukauteen kuullut hänestä mitään :'( on kova ikävä siskoni lapsia...
 
Minulla on äitipuoli ja hänen kaa ollaan ku kavereita, aika harvoin tulee soiteltua mutku sitte se tapahtuu nii juttua riittää. Siskojen kaa oon mitä parhaimmissa väleissä, mun parhaita ystäviä myös ja soitellaan joka viikko, meillä myös pitkät välimatkat. :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä