Oletteko huomanneet, että vanhemmat miehet flirttailevat naisille paljon rohkeammin kuin nuoremmat miehet?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vanhemmat miehet eivät paljoa arastele vaan käyvät suoraan kiinni lihanpalaan eikun siis asiaan. Nuoremmat taas kiertelevät seinän vieruksia ja hädin tuskin uskaltavat puhua naisille, kun pelkäävät, että muuten on #metoo ja heidät leimataan ahdistelijoiksi.

Eipä ihmetytä, että nuorissa miehissä on niin paljon ikisinkkuja.
 
15-25-vuotiaat miehenalut kyllä rehentelevät kuin kukonpojat, mutta todellinen luottamus omiin kykyihin vielä puuttuu. 30-50-vuotiaat ovat jo havainneet pärjäävänsä maailmassa taidoillaan ja itseluottamus on todellista, ei näyteltyä. Tämä ei kuitenkaan päde kaikkiin miehiin, vaan osa jää ikuisesti epävarmoiksi - mikä myös naissuhteissa näkyy.

Nainen voi olla hyvinkin seksikäs epävarmana. Epävarma mies vetoaa ehkä hetkellisesti satunnaiseen runotyttöön, mutta muut naiset etsivät yleensä kykyihinsä luottavaa miestä. Miehelle itseluottamus on suuri osa hänen seksuaalista vetovoimaansa. Todellinen itseluottamus ei ole uhoa tai pullistelua.
 
Ala tekemään miehes aikana samaa häntä komeammille miehille, saattaa avata hänen silmänsä tai sitten ei...mutta onhan toi törkeetä.
On, mikäli on oikeasti flirtistä kyse.
Jotkut naiset käsittää pelkän kohteliaisuuden, vitsailun ja hymyilyn flirtiksi. Veljeni entinen tyttöystävä muun muassa oli sellainen. Jos veli jutteli vähänkin kuulumisia jonkun kanssa, oli se sitten kaupassa, kadulla tai baarissa, niin tää tyttöystävä veti hirveet kilarit jälkeenpäin siitä miten veli "lirkuttelee" ja "flirttailee" kaikkien naisten kanssa. Ja itse olin monta tällaista "lirkuttelua" "flirttailua" todistamassa ja ne oli täysin vilpitöntä, normaalia aikuisten välistä keskustelua. Ilmeisesti veljen olisi pitänyt moukkamaisesti vaan kääntää pää pois ja kävellä ohitse jos joku väärää sukupuolta oleva sanoi jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es ja Elena777
On, mikäli on oikeasti flirtistä kyse.
Jotkut naiset käsittää pelkän kohteliaisuuden, vitsailun ja hymyilyn flirtiksi. Veljeni entinen tyttöystävä muun muassa oli sellainen. Jos veli jutteli vähänkin kuulumisia jonkun kanssa, oli se sitten kaupassa, kadulla tai baarissa, niin tää tyttöystävä veti hirveet kilarit jälkeenpäin siitä miten veli "lirkuttelee" ja "flirttailee" kaikkien naisten kanssa. Ja itse olin monta tällaista "lirkuttelua" "flirttailua" todistamassa ja ne oli täysin vilpitöntä, normaalia aikuisten välistä keskustelua. Ilmeisesti veljen olisi pitänyt moukkamaisesti vaan kääntää pää pois ja kävellä ohitse jos joku väärää sukupuolta oleva sanoi jotain.
No totta tuokin puoli!
 
r0s
Usein se menee noin, joo, mutta löytyy kyllä poikkeustapauksiakin.


Mutta sama se mulla n. Nuorempana olisin punastunut ja ollut ihan pihalla mut nykyään osaan ottaa kehut vastaan ja flirtata takaisinkin.
 
vierailija
Varmasti osan kanssa asia menee noin ja sitten on myös päinvastoin. Kuten m1es mm.sanoi, niin vanhemmilla miehillä on itsetunto jo rakentunut vahvaksi, että osaa suhtautua huumorilla flirttailuunkin.

Ja - minun mielestä tämä ei ole sukupuolesta riippuvaista, vaan naisillakin on havaittavissa samansuuntaista toimintaa.

Itse olen ollut nuorena todella epävarma ja osin olen sitä vieläkin, mitä tulee flirttailuun. Eli suhtaudun siihen hämillisesti ja punastellen, toki jos se on kepeän hyväntuulista ja asiallista, niin tuntuuhan se myös kivalta. Omista flirttailutaidoistani on paha mennä sanomaan mitään, lähinnä tuntuu siltä, etten sitä ole ikinä osannutkaan. Ja sitten taas olen ollut sellaisessakin tilanteessa, missä minulle on sähisty ja pyydetty lopettamaan flirttailu, kun taas itse olin ihan vain keskustelemassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
No esimerkiksi kun törmätään kauppareissulla johonkin miehen eksään niin kyllä mulla on siinä vaivautunut olo kun vähän kauempaa katson sitä niiden keskinäistä flirttailua. Vieressä en voi olla etten kuulisi heidän intiimejä keskustelujaan yhdessäolonsa ajoilta.
 
No esimerkiksi kun törmätään kauppareissulla johonkin miehen eksään niin kyllä mulla on siinä vaivautunut olo kun vähän kauempaa katson sitä niiden keskinäistä flirttailua. Vieressä en voi olla etten kuulisi heidän intiimejä keskustelujaan yhdessäolonsa ajoilta.
Ettet nyt vaan kuvittele vain nuo "intiimit"keskustelut? Kuulostaa vähän mustasukkaisen ihmisen olettamuksilta.
Ja jos hän todellakin on niin kiinni exässään että kauppareissulla intiimejä lirkuttelee, niin miksi ihmeessä olet hänen kanssaan? Antaisit mennä eksän matkaan ja etsit itsellesi arvoisesi miehen.
 

Yhteistyössä