Oletteko huomanneet, että tällä palstalla on tosi paljon..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietin syviä ja syntejä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mietin syviä ja syntejä

Vieras
Ihmisiä joilla on huonoitsetunto?

Huomaa monissa keskusteluissa, tissi, laihuus/lihavuus, onko ihmisellä millaiset vaattees, minari vs verkkarit, kuinka usein meikkaa jne skeidaa.

" Hyi ku sä oot läski, miten tollast voi n*ssii"

"Laudat, ei saa miehii, ne on oksettavii"

"Minari päällä on h*uora"

" Miten joku voi käyttää verkkareit, siis yök"

" Pakko meikkaa joka päivä, sunki ukko tykkäis, mä oon kauniimpi ku sä"

Voiko terveellä itsetunnolla varustettu, oikeesti morkata useita sivuja jotain tiettyä ihmistä hänen ulkönäön tai pukeutumisen mukaan ja käyttää tosi rajuja ja loukkaavia sanoja jos ihan oikeasti sisimmässään on tyytyväinen itseensä?

Miksi ihminen joka on tyytyväinen ulkonäköönsä, morkataan ja haukutaan heti?

samaa mieltä. Kaikki me ihmiset ollaan erinäköisiä ja makuja on yhtä monta kuin maistajiakin. Enkä mä käsitä, miten se toisen ihmisen ulkonäkö voi niin paljon jotakuta häiritä...

Mielestäni myös nämä:
"Jos ette kasvata lapsianne niin kuin minä, olette huonoja äitejä" tai
"et ole äiti, jos..."
lauseet kuvastavat pitkälti joko huonoa itsetuntoa tai sitten katkenneita piuhoja jossain siellä

Alkuperäinen kirjoittaja no:
on ihan älytöntä. Ei heti uskois että aikuisia ollaan..

Sinäpä sen sanoit! Onko täällä palstalla anonyymina niin helppo purkaa pahaa oloaan, tuskin kukaan menee kaverille sanomaan " et saa koskaan miestä ku oot noin pieni tissinen tai lihava" ja veikkaan aika rajulla kädellä että kaikilla on ystäväpiirissä erikokoisia ja näköisiä ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja taapee:
Käytätkö ap minareita ja verkkareita :D?

Kumpiakin, riippuen missä olen.

Niin että huonosta itse tunnosta tuli mieleen :whistle:

olen samaa mieltä kuin aloittaja, mutta en käytä koskaan minaria ja verkkareitakin toosi harvoin. mitähän tästä voit sitten päätellä?
tässäkin piti alkaa vääntämään ja vihjailemaan, hohhoijakkaa..

No tuo sun aloitusteksti et verkkarit sitä ja minarit tätä. Oisko sulla mahdollisesti käynyt jotenki itsetunnolle ko. aiheiset ketjut täällä? Ja oikeesti siellä yläkulmassa on rasti jos kovasti käy sielunpäälle jutut täällä :D

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja taapee:
Käytätkö ap minareita ja verkkareita :D?

Kumpiakin, riippuen missä olen.

Niin että huonosta itse tunnosta tuli mieleen :whistle:

olen samaa mieltä kuin aloittaja, mutta en käytä koskaan minaria ja verkkareitakin toosi harvoin. mitähän tästä voit sitten päätellä?
tässäkin piti alkaa vääntämään ja vihjailemaan, hohhoijakkaa..

Näitä kyseisiä vaatekappaleita käytin siksi esimerkkinä, koska olen muutamissa ketjuissa törmännyt siihen että minari käyttävä on vosu ja verkkareita käyttävä lässähtänyt kotimamma. Eddelleenkään en kuitenkaan ymmärrä mitä kyseinen vieras ajoi takaa kysymällä käytänkö minkälaisia vaatteita.

No tuo sun aloitusteksti et verkkarit sitä ja minarit tätä. Oisko sulla mahdollisesti käynyt jotenki itsetunnolle ko. aiheiset ketjut täällä? Ja oikeesti siellä yläkulmassa on rasti jos kovasti käy sielunpäälle jutut täällä :D

Nyt meni jo täysin yli ymmärryksen.

Huomattu on. Onko vika huonossa itsetunnossa, onko mukava vain ärsyttää ja kiusata toisia vai mikä muu mättää? Vaikea kuvitella että ihmisellä jolla on asiat niinkuin jossain kunnossa pääkopassa, viittii ruveta toisia arvostelemaan ulkonäön tai muunkaan perusteella. Kaikista kamalinta on ajatella, että nää ihmiset on jonkun lapsen vanhempia! Jos vanhemman moraali on noin huonolla tasolla, mikä on kasvatuksen taso...

sepä se, kun mä taas luulen, että ihan normisakkia itsetunnoltaankin täällä suurinosa palstailevista on. on vaan niin kiva täällä kärjistää ja maalata mustavalkoisella.
ei se minusta kerro välttämättä mitään ihmisestä , mitä hän kirjoittelee jossain nettipalstalla.

Yhteistyössä