Lisäys: muija ei tiedä sitä.Jep.
Nuzziminen on kivaa.Miksi olisin?
Joo joo, mutta miten liittyy palstalaisiin?Nuzziminen on kivaa.
Palstalaisten kanssa nuzziminen on kivaa.Joo joo, mutta miten liittyy palstalaisiin?
Jaa, no mua ei kiinnosta yksikään täällä ja oma puoliso riittää. Täällä lienee kuitenkin suurin osa perheellisiä. Sinä ilmeisesti et ole?Palstalaisten kanssa nuzziminen on kivaa.
Pikkulintujen mielestä olet.
Höpöhöpö ei pidä paikkaansa.Pikkulintujen mielestä olet.
Mistäs sä sen tiedät?Palstalaisten kanssa nuzziminen on kivaa.
Kyllä se lasketaan vaikka ei enää olis palstalla.Höpöhöpö ei pidä paikkaansa.
Teen sitä viikottain.Mistäs sä sen tiedät?
Lasketaan mikä?Kyllä se lasketaan vaikka ei enää olis palstalla.
Linkki?Lasketaan mikä?
Mä en kenenkään palstalaisen kanssa ole pannut.
Hih... äijä on mammapastalla postailemassa pikkutuhmia japsitypyjö. Sanattomaksi vetää. Mitähän sun vaimos aattelis. Vai onko se joku itätypy? Jos ei oo niin sittenhän sä oot tosi pahasti epäonnistunut.En. Tuntisin itseni todella epäonnistuneeksi, jos täältä pitäisi etsiä seksiseuraa.
No hyvä että korjasti tämän. Moni on varmasti siinä luulossa, että sun ja sen jonka nimeä ei mainita välillä olis tapahtunut vaikka ja mitä.Lasketaan mikä?
Mä en kenenkään palstalaisen kanssa ole pannut.
Suomalainen, mutta niin paljon "itätypyn" näköinen, että välistä rajalla pysäytellään ja ryhdytään tivaamaan papereita englanniksi. Jonkinlainen win-win?Hih... äijä on mammapastalla postailemassa pikkutuhmia japsitypyjö. Sanattomaksi vetää. Mitähän sun vaimos aattelis. Vai onko se joku itätypy? Jos ei oo niin sittenhän sä oot tosi pahasti epäonnistunut.
Eli venäläisen näköinen?Suomalainen, mutta niin paljon "itätypyn" näköinen, että välistä rajalla pysäytellään
Ei vaan itäaasialaisen.Eli venäläisen näköinen?
Mutta silti on kuin tarjousmaksalaatikkoEi vaan itäaasialaisen.
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!