Oletteko hankkineet joka lapselle uuden patjan pinnasänkyyn?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Meillä 4kk vauva nukkunut nyt sellaisessa rottinkisessa ensisängyssä ja nyt pitäis siirtyä pinnikseen. Tuohon ensisänkyyn olen jokaiselle kolmelle hankkinut uuden patjan, mutta pinniksessä on edelleen se esikoiselle ostettu patja ja petari.

Pesin eilen petarin 60 asteessa ja laitoin saunaan äsken sen patjan.

Riittääkö eli voinko huoletta käyttää noita vauvalla?

En ostanut,kun pinnasänky siirtyi lähes suoraan lapselta toiselle,mutta jos vielä tulee käyttöä niin varmaan ostan,se on siinä vaiheessa seisonut niin monta vuotta käyttämättömänä että en ilkiä vauvalla käyttää.

Alkuperäinen kirjoittaja nedra:
En ostanut,kun pinnasänky siirtyi lähes suoraan lapselta toiselle,mutta jos vielä tulee käyttöä niin varmaan ostan,se on siinä vaiheessa seisonut niin monta vuotta käyttämättömänä että en ilkiä vauvalla käyttää.

Toi pinnis on nyt ollut käyttämättä viime syksystä asti, mutta ollut kokoajan meidän makkarissa kuitenkin. Patjan ja petarin päällä on ollut lakana suojana.

Alkuperäinen kirjoittaja tsugh:
oon käyttäny samaa 3 lapsella myös, ollu kyllä koko ajan makkarissa. ainoastaan jos vuosikausia ois varastossa miettisin uutta patjaa.

En minäkään varastosta ottais käyttöön. Ostettu siis viisi vuotta sitten esikoiselle ja ollut koko ajan tuossa pinniksessä makkarissa. Lasten välissä se on ollut vähänaikaa käyttämättä, kun olen aina siirtänyt uuteen sänkyyn ennen vauvan syntymää, mutta kuitenkin makkarissa siis pysynyt.

Mä taidan saunottaa tota patjaa vielä vähän aikaa ja heitän sen sit pinnikseen. Eiköhän se ole turvallinen käyttää ja petari tosiaan pyöri jo 60 asteessa. :)